רמזור

לאור הקורונה שנמצאת בעולמנו המושג "רמזור" קבל אינטרפרטציה נוספת לא רק בכביש לנוסעים ובמעבר החצייה להולכי הרגל, אלא לכלל האוכלוסייה ותושבי ארץ ישראל.

2 דק' קריאה

רוחמה אפרתי

פורסם בתאריך 02.12.20

לאור הקורונה שנמצאת בעולמנו המושג "רמזור" קבל אינטרפרטציה נוספת לא רק בכביש לנוסעים ובמעבר החצייה להולכי הרגל, אלא לכלל האוכלוסייה ותושבי ארץ ישראל.

 

כולנו יודעים מהי המשמעות של שלושת הצבעים ברמזור, כבר מגיל הרך עברנו הדרכה של זהירות בדרכים.

 

המשמעות של הרמזור בתקופת הקורונה משמעה שהאזור , הסביבה ו/או העיר המדוברת נמצאת בסטנדרט מסוים למול כמות נדבקים. יחס של גודל אוכלוסייה למול כמות חולים.

 

ירוק פירושו שהעיר נקיה ויש בה מעט חולים. כתום – המצב כבר עולה הילוך ומתקרבים לקו המקסימלי, כאשר אדום – פירושו העיר נגועה ויש בה הרבה חולי קורונה ביחס לכמות התושבים.

אבל.. האם פעם חשבתם בניכם לבין עצמכם מה משעות המילה רמזור בחייכם האישיים ובפרט למול בורא העולם..?

 

אהה, תודו, יש לנו פה שאלה רוחנית יפה ומוצלחת!

 

האם פעם תהיתם איפה אתם עומדים בסקלת הצבעים המשולשת?? האם אתם חיים בצבע הירוק שהוא מטבעו צבע של בריאות ונקיות, שמחה, נתינה, אחדות, אהבה, חברות ותקשורת טובה. האם אתם לפחות משתדלים להיות כאלו כלפי עצמכם וכלפי הזולת?

 

מה בדבר הכתום שפה דווקא כן הייתי ממשיכה לקחת לכיוון החיובי, שהרי כתום זה תפוז ותפוז זה ויטמין סי, בריאות, צומח בחורף ויש בו רעננות של גשם וצמיחה. כתום הוא גם צבע חי, תוסס וסתווי כזה. כתום הוא צבע של שמחה.

 

האדום הוא כבר צבע עז. בחסידות האדום הוא צבע שמסמן דינים ולכן גם לא נהוג ללבוש בגדים בצבע האדום שגם עז ולא צנוע. האדום הוא צבע בולט עם הרבה נוכחות. האדום הוא גם צבע שאומר לנו לעצור.

 

עצרו, חשבו לרגע מה קורה אתכם, האם אתם בכיוון הנכון? האדום עוצר אותנו לחשוב. אבל בקרוב מאד הרמזור יתחלף לירוק ואז תהיה לנו הזדמנות נוספת להמשיך לנסוע.. חשבו היטב, לאן אתם נוסעים והאם זהו הכיוון הרצוי והנכון בחייכם.. תכניסו את בורא העולם לחייכם ואין ספק שהדרך שלכם תהיה מוארת וצבועה בשלל צבעים נפלאים ומאירים.

 

"חִזְקוּ וְיַאֲמֵץ לְבַבְכֶם כָּל הַמְיַחֲלִים לַה'" (תהלים לא כה). אשרינו ישראל.

 

 

רוחמה אפרתי  B.A פסיכולוגיה ותקשורת, Master & Trainer NLP  תת מודעי קליני רפואי, מרצה בכירה בנושאי פסיכולוגיה, תת מודע, יהדות וחסידות. מעבירה סדנאות וערבי הפרשת חלה. לפרטים: 054-2176644

 

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה