תמשיכו לזוז!

בכל אחד מאיתנו יש יהלום אדיר שרק מחכה שנלטש אותו ונהפוך אותו לדבר הכי נוצץ שיש. רחלי רקלס על התהליך הכי יפה שקורה לנו. אל תעצרו, תמשיכו לזוז!

2 דק' קריאה

רחלי רקלס

פורסם בתאריך 17.03.21

אז מה זה אומר, תמשיכו לזוז?

 

ומה זה אומר להמשיך לזוז כשזה נוגע, למשל, לבריאות?

 

ובכן, זה אומר שאנחנו מתפתחים מבחינה אישית וכך גם היכולות שלנו.

 

דוגמה? בבקשה.

 

גיליתי לאחרונה, ששיפרתי את יכולות הזומבה שלי, עד לנקודה בה אני לא מעמיסה על עצמי ולא מתנגשת ומפריעה לאחרים. טוב, אני לא כזו טובה בתחום אבל ראיתי שיפור ניכר. אחותי קוראת לי ג'יי לו (ג'ניפר לופז) של בית שמש…

 

האמת, די אהבתי.

 

אני גם אוהבת להרים משקולות כפי יכולתי.

 

בשמונת החודשים שלי בחדר הכושר הספקתי להתחבר לכמה נשים שמגיעות לשם באופן קבוע והרבה לפני, אבל גם שמתי לב שבתקופת זמן זו רובן נשארו באותו שלב בו היו כשהצטרפתי. תוך שמונה חודשים, העליתי את המשקל במשקולות לפחות שלוש פעמים. זה מאוד מדרבן לראות את השיפור וההתחזקות של הגוף, שבהחלט מקרינים גם על הנפש.

 

אבל גם תהיתי, למה חלק מהן נשארות עם אותו משקל במשקולות ולא מתקדמות. פעם אחת אפילו פניתי לאחת מהן ואמרתי לה שהיא בהחלט יכולה להוסיף עוד קצת למשקולות, אבל היא אפילו סירבה לנסות בטענה ש"זה קשה"…

 

לצערנו, זו הגישה של רבים וטובים מאיתנו בחיים. הקב"ה מנסה לדחוף אותנו לשלב הבא, אבל כמה פעמים אנחנו מסרבים להצעה רק בגלל שאנחנו חושבים שזה יהיה קשה? הפחד מהלא נודע והפחד מהכישלון יכולים לשתק בן אדם, לגרום לו לקפוא על מקומו ולהרוס את אחד הדברים היפים בחיים – תהליך ההתקדמות של חיינו!

 

מאמרים נוספים בנושא:

אשווגנדה!

ארון התרופות של ד"ר גילה גבריאלוב

המפתחות האבודים

תגידו כל יום

פרויקט עשה זאת בעצמך

הנכס הכי יקר שלנו

אל תגיד מחר

האזורים הכחולים

 

זו הסיבה שהאמונה היא כל כך מפתח חשוב. כשאנחנו לומדים לבטוח בבורא עולם, להאמין שאנחנו יכולים להתמודד עם הסיטואציה שהוא מנסה אותנו בה – לטובתנו האישית ולצמיחה האישית והרוחנית שלנו, אז אנחנו באמת מסוגלים להתקדם קדימה.

 

אבל מה קורה כשדברים לא ברורים? כשאנחנו לא בטוחים אם הכיוון אליו דוחפים אותנו הוא באמת מה שהקב"ה רוצה מאיתנו?

 

ובכן, התשובה היא: שהדרך היחידה לדעת מה אנחנו באמת צריכים לעשות היא – לדבר עם בורא עולם. לספר לו על הבלבולים שאנו חווים, התהיות והספקות, השאלות וחוסר הבהירות שתופסים אותנו, כדי שנוכל לקבל את ההחלטה הנכונה ולהקדם.

 

בכולנו ישנו אוצר אגדי – פוטנציאל לא מנוצל נסתר. דברים שאנחנו יכולים לעשות, כאלה שלא תיארנו או העלינו בדעתנו שיש בכוחנו לעשות אותם.

 

האם אתם יודעים מה הם הכישרונות הנסתרים שלכם? האם אתם רוצים לפתח את הכישורים שאתם כבר מודעים אליהם?

 

אז תבקשו מהקב"ה!

 

אני באמת ובתמים מאמינה שלכל אחד מאיתנו יש מתת אלוקים מיוחדת שאבא היקר שלנו שבשמים העניק לנו. בין אם זו אמנות, מוסיקה, לעשות חסדים עם אחרים, לבשל, להיות אמפתיים, להשקיע ביכולות לפתח מתכונים טובים ובריאים לגוף וכדומה, לכל אחד מאיתנו יש יהלום מבריק בתוכו שרק מחכה להפוך לנוצץ.

 

הפוטנציאל שלנו כל כך גדול, הרבה יותר מזה שאנו מודעים אליו. רק צריך לבקש מבורא עולם את העזרה לגלות אותו ולהאיר את כל תחומי חיינו איתו. ולענייננו, להאיר את חשיבות הבריאות שלנו והפוטנציאל האדיר הטמון בה.

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה