תפיצו חופש: להגשים את החלום הכי אמיתי!

רוצים להגשים את החלום הכי אמיתי? להיות חופשיים באמת? הרב שלום ארוש מעניק לנו את הדרך הנפלאה ביחד עם העוצמה של חודש ניסן לפרוץ קדימה!

3 דק' קריאה

הרב שלום ארוש

פורסם בתאריך 16.03.21

ראש חודש ניסן כבר כאן. על פי הכתובים, הוא החודש הראשון של השנה, כלומר של ההתחלה החדשה, למרות שאנחנו עושים את זה גם בראש השנה ובכל יום. ו

 

לא רק, החודש זה מביא בכנפיו את אחד החגים, שמהווה גם אחד משלושת הרגלים, העצומים והנפלאים מכל הבחינות – ברוחניות ובגשמיות. זהו חודש של ניקיון גשמי ורוחני, חודש שבו אנו מפנים את החמץ הרוחני והגשמי מתוכנו ומבתינו.

 

לכן מובן שמדובר במתנה הנפלאה ביותר שבורא עולם נותן לנו, מכיוון שבמתנה זו הוא מעניק לנו חיים חדשים ואנחנו הופכים לאנשים מאושרים ומשוחררים. שום דבר לא ישווה לה, גם לא הרכב הכי נוצץ ויוקרתי (וכן, אני יודע שלא מעט מכם ירימו גבה…).

 

ואיך אדם עושה את ההתחלה הטובה ביותר? בפשטות, הוא מפיץ "חופש" לאחרים.

 

כיצד?

 

אמונה היא חופש. חופש מהצד השלילי, מהשפעות שליליות, מרגשות שליליים ומכל מה שקשור לשלילי והלא טוב. וידוע, שכאשר אנו עוזרים לאחרים הקב"ה עוזר לנו. לכן, הדבר הטוב ביותר שאדם יכול לעשות מכאן ואילך הוא לעזור להפיץ את האמונה מכיוון שאין מצווה גדולה יותר מזו. שום מצווה בתורה לא יכולה להשתוות לכוח הפצת האמונה, כי כאשר אדם עוזר לאחרים להגיע לתיקון נשמתם, למשל רק בעזרת דיסק או ספר, הוא זוכה ברווחים אדירים – כל המעשים הטובים של אותם אנשים שזכו להתקרב לאמונה נזקפים גם לזכותו, הוא שותף להם!

 

אחרי ה-120 שנה, אותו אדם שהפיץ אמונה-חופש לאחרים יגלה שמחכים לו בשמים הרים של זכויות שרשומות על שמו. "רגע" הוא יאמר, "לא עשיתי את כל המעשים הטובים האלה, אני לא ראוי לכל הקרדיט הזה". אבל בית דין של מעלה יאמר לו, "נכון, אבל כל מה שאתה רואה זה תוצאה של כל הפעמים בהן הפצת את האמונה, כשזיכית אנשים בדברים מעוררים ומחזקים וקרבתם אותם לאמונה ולבוראם. כל ספר, דיסק, חוברת או מילה מעודדת נערמו כאן לזכותך!"

 

על ידי הפצת האמונה אדם זוכה לבונוסים נפלאים בעולם הזה ובבא. זו הסיבה שיש למצווה זו כוח עצום עד כדי תיקון הנשמה. ולא רק, בנוסף להפצה שמעצימה את הקשר בין בני אדם לבורא עולם הוא גם זוכה להעצים את הקשר שלו עם עצמו! ולא רק שהוא זוכה להיות שותף בתיקון העולם אלא גם בתיקון של עצמו.

 

אחת הדרכים הנפלאות לתקן את כל עצמנו היא על ידי המפגש היומי עם בורא עולם – שיחת חברים במשך שעה, לפחות, בה אנו מספרים לבורא עולם את כל אשר על ליבנו. מודים לו על הכל, משתפים, מתייעצים, מבקשים עזרה ועצה ועוד. תפילה אישית זו מקשרת את כל האירועים שחווינו בחיים לאמונה ומושכת ברכות שמים עלינו על בסיס יומי.

 

מאמרים נוספים בנושא

קבוע, אבל בטוח

קפה עם מלאכים
היא ואני
הכלים שאלוקים נתן לי

הגרסה הכי טובה שלכם

מחליפים משקפיים

לגעת בשמים

מי האיש החפץ חיים?

 

דיסק – העצה הפצה!

דיסקים להפצה וזיכוי הרבים

סט ספרי הרב שלום ארוש

הסט המושלם לשלום בית אמיתי

דיסק זיכוי הרבים

דיסק כרטיס לגן עדן

דיסק ישועות לעם ישראל

 

כל הדיסקים של הרב שלום ארוש – בקליק אחד!

 

 

ולא רק, השיחה הזו מעניקה לאדם שלווה ורוגע עצמי מכיוון שהתפילה האישית נחשבת לעצת העצות, המעלה העליונה מן הכל שבעזרתה אדם משיג את כל מה שהוא צריך. היא הבסיס והיסוד של הכל! וכשאדם מקיים את המפגש הנפלא הזה עם בורא עולם על בסיס יומי, ומשתף אותו בכל מה שהוא חווה מההתבודדות של יום קודם ועד לזו הנוכחית, הוא מגיע לשורש תיקון נשמתו ולשער ה-50 של הקדושה.

 

ובעיקר, כשאנחנו מעודדים את הסובבים אותנו להקדיש זמן לתפילה האישית, למפגש הכי יפה שהם יכולים לחוות, אפשר לומר שמדובר בדיל של החיים. פנקו את עצמכם עם שעה אחת ביום במפגש הפרטי שלכם עם בורא עולם, כי הפגישה הזו תביא אתכם למעלה הנפלאה של האמונה. ואז תראו איזו מתיקות תעטוף אתכם אפילו בימים עם קשיים ואתגרים לא קלים. לא תרגישו את הצורך לכעוס או לקלל אף אחד. זו הסיבה שאני תמיד אומר – מי שרוצה חיים רגועים ומתוקים צריך להרגיל את עצמו למפגש היומי הזה תמיד!

 

ומי שזוכה לזה יכול להיות בטוח שהוא אכן עושה את מה שהוא צריך לעשות בעולם הזה. הוא משקיע את המאמצים הטובים והיעילים ביותר בדברים הנכונים. כל מה שצריך לעשות הוא רק לפתוח את הפה ולדבר עם בורא עולם בשפה שלכם, כמו שאתם מדברים עם חבר טוב. מפגש זה הוא המקום העיקרי בו תוכלו להשיג את הכלים שאתם זקוקים להם בחיים, המקום בו תוכלו לתקן את עצמכם כראוי ומן השורש, ובעצם, להשיג כל דבר.

 

וזה המקום בו תכניסו את האור האלוקי אל ליבכם,  המקום בו תזכו לטוב, לשמחה ולאושר המיוחל. ויש אינסוף הוכחות ומקרים שאנשים אכן זכו לזה. וכל מי שזוכה לזה, ולא משנה מי הוא, יראה שינויים אדירים ונפלאים בכל תחומי בחייו.

 

ואם הזדמנות כזו הגיעה לפתחכם, לא תיהנו ממנה?

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה