אביהם של ישראל – חלק חמישי

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

אביהם של ישראל – החלק החמישי, סיפורים נפלאים על מרן הראשון לציון הרב מרדכי אליהו זיע"א!

 

אביהם של ישראל – החלק השישי בסדרת ספרי אביהם של ישראל, סיפורים נפלאים ומעוררים על הרב הצדיק הנפלא שלא נמצא איתנו כבר שבע שנים – מרן הראשל"צ מרדכי אליהו זיע"א, שהועלו על הכתב על ידי בנו הרב שמואל אליהו שליט"א. לספר מצורפות תמונות מקוריות וצבעוניות!

 

וכי יש עוד מה להוסיף? עוד מה לספר על הרב הצדיק שכבר לא סופר? מסתבר שכן, ועם הזמן מתגלים עוד ועוד סיפורים נפלאים, מעוררי השראה והתפעלות מדמותו המיוחדת של הרב! חלק מהסיפורים סופרו לרב שמואל אליהו שליט"א בהזדמנויות שונות. אלה סיפורים שמתגלגלים. כך למשל, יום אחד התקשרו לבית הרב והודיעו לו שמלך ספרד מחכה לרב. קבעו לו פגישה וזמנה כבר הגיע… בבית הרב כבר היו זוג עם ילד שהגיעו מגוש קטיף, ובאותם ימים לא היה קל להגיע – פקקים, עיכובים, בדיקות בדרכים ועוד, אבל נשמתו של הילד הייתה לנגד עיניו של הרב, "הילד הזה יותר חשוב ממלך ספרד" אמר הרב והדהים את הנוכחים…

 

ובכל פעם הסיפורים האלה מרגשים מחדש! כי כל סיפור כזה הוא סיפור של חיים, עולם מלא ברגש, משום שרואים את ההתרגשות בעיני המספר כאילו הדברים קרו עכשיו ממש!

 

ספר מרתק סוחף, מעורר השראות והתחזקות! מומלץ מאוד!

מחיר באתר

$12.96

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-1935
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   אביהם של ישראל – החלק החמישי, סיפורים נפלאים על מרן הראשון לציון הרב מרדכי אליהו זיע"א!   אביהם של ישראל – החלק השישי בסדרת ספרי אביהם של ישראל, סיפורים נפלאים ומעוררים על הרב הצדיק הנפלא שלא נמצא איתנו כבר שבע שנים – מרן הראשל"צ מרדכי אליהו זיע"א, שהועלו על הכתב על ידי בנו הרב שמואל אליהו שליט"א. לספר מצורפות תמונות מקוריות וצבעוניות!   וכי יש עוד מה להוסיף? עוד מה לספר על הרב הצדיק שכבר לא סופר? מסתבר שכן, ועם הזמן מתגלים עוד ועוד סיפורים נפלאים, מעוררי השראה והתפעלות מדמותו המיוחדת של הרב! חלק מהסיפורים סופרו לרב שמואל אליהו שליט"א בהזדמנויות שונות. אלה סיפורים שמתגלגלים. כך למשל, יום אחד התקשרו לבית הרב והודיעו לו שמלך ספרד מחכה לרב. קבעו לו פגישה וזמנה כבר הגיע… בבית הרב כבר היו זוג עם ילד שהגיעו מגוש קטיף, ובאותם ימים לא היה קל להגיע – פקקים, עיכובים, בדיקות בדרכים ועוד, אבל נשמתו של הילד הייתה לנגד עיניו של הרב, "הילד הזה יותר חשוב ממלך ספרד" אמר הרב והדהים את הנוכחים…   ובכל פעם הסיפורים האלה מרגשים מחדש! כי כל סיפור כזה הוא סיפור של חיים, עולם מלא ברגש, משום שרואים את ההתרגשות בעיני המספר כאילו הדברים קרו עכשיו ממש!   ספר מרתק סוחף, מעורר השראות והתחזקות! מומלץ מאוד!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "אביהם של ישראל - חלק חמישי"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה