אבני חן יום נקי

איך מתמודדים עם הניסיונות הקשים בדור הזה?

ומי יעמוד בניסיון של שער החמישים?

 

אבני חן – “יום נקי” – מאת הרב שלום ארוש הם התשובה לכל השאלות!

 

חוברת ייחודית לכיס ולתיק לגברים בלבד!

 

אבני חן – “יום נקי” – חוברת ייחודית לכיס ולתיק מאת הרב שלום ארוש לגברים בלבד!! המסייעת להתמודד עם אחד הקשיים והניסיונות הגדולים של גברים בדור הזה – שמירת הקדושה האישית! וכמו שכותב החיד”א בספר “נחל קדומים” (בראשית): “שכל עניין הגאולה תלוי ועומד במידת היסוד שהיא מידת הקדושה!” ורואים מכאן את גודל הקדושה והטהרה שיזכה מי שיעמוד בניסיון של שער החמישים, ועל ידי זה רוח הטומאה תעבור מן הארץ ויבוא גואל! וכן כותב רבי נחמן מברסלב: “שעיקר הניסיון של כל אדם בעולם הזה הוא בתאווה הזאת של ניאוף!”

 

אבני חן – “יום נקי” – על ההעלם וההסתרה שיש בעולם היום על העבודה בתיקון הברית והיסוד, היה רגיל לומר המקובל הצדיק הרב יצחק כדורי זיע”א, שהיצר הרע נותן לאדם ‘כסף קטן’ כדי לקחת לו את ‘הכסף הגדול’. למה הדבר דומה? לילד קטן שמחזיק חבילה גדולה של שטרות כסף, ובא רמאי ואומר לו, ‘ילד, קח שקל וקנה לך ממתק ותן לי את הניירות…’

 

ה’כסף הגדול’ – זו העבודה על הקדושה, שמירת הקדושה האישית ולצאת מהתאווה הידועה, תאוות הניאוף. וה’כסף הקטן’ זה כל שאר המצוות.

 

אל תיתנו ליצר הרע לקחת מכם את הכסף הגדול שבעזרתו תשיגו כל מה שאתם רוצים בחיים! ועם אבני חן – “יום נקי” – של הרב שלום ארוש תקבלו את העצות וההכוונות הנכונות להשגת המטרה החשובה והנעלה של האדם בחיים! לחוברת מצורף תיקון הכללי.

 

64 עמודים, כריכה רכה.

מחיר באתר

$1.32

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 9-3001
תיאור הספר איך מתמודדים עם הניסיונות הקשים בדור הזה? ומי יעמוד בניסיון של שער החמישים?   אבני חן – “יום נקי” – מאת הרב שלום ארוש הם התשובה לכל השאלות!   חוברת ייחודית לכיס ולתיק לגברים בלבד!   אבני חן – “יום נקי” – חוברת ייחודית לכיס ולתיק מאת הרב שלום ארוש לגברים בלבד!! המסייעת להתמודד עם אחד הקשיים והניסיונות הגדולים של גברים בדור הזה – שמירת הקדושה האישית! וכמו שכותב החיד”א בספר “נחל קדומים” (בראשית): “שכל עניין הגאולה תלוי ועומד במידת היסוד שהיא מידת הקדושה!” ורואים מכאן את גודל הקדושה והטהרה שיזכה מי שיעמוד בניסיון של שער החמישים, ועל ידי זה רוח הטומאה תעבור מן הארץ ויבוא גואל! וכן כותב רבי נחמן מברסלב: “שעיקר הניסיון של כל אדם בעולם הזה הוא בתאווה הזאת של ניאוף!”   אבני חן – “יום נקי” – על ההעלם וההסתרה שיש בעולם היום על העבודה בתיקון הברית והיסוד, היה רגיל לומר המקובל הצדיק הרב יצחק כדורי זיע”א, שהיצר הרע נותן לאדם ‘כסף קטן’ כדי לקחת לו את ‘הכסף הגדול’. למה הדבר דומה? לילד קטן שמחזיק חבילה גדולה של שטרות כסף, ובא רמאי ואומר לו, ‘ילד, קח שקל וקנה לך ממתק ותן לי את הניירות…’   ה’כסף הגדול’ – זו העבודה על הקדושה, שמירת הקדושה האישית ולצאת מהתאווה הידועה, תאוות הניאוף. וה’כסף הקטן’ זה כל שאר המצוות.   אל תיתנו ליצר הרע לקחת מכם את הכסף הגדול שבעזרתו תשיגו כל מה שאתם רוצים בחיים! ועם אבני חן – “יום נקי” – של הרב שלום ארוש תקבלו את העצות וההכוונות הנכונות להשגת המטרה החשובה והנעלה של האדם בחיים! לחוברת מצורף תיקון הכללי.   64 עמודים, כריכה רכה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "אבני חן יום נקי"?

האימייל לא יוצג באתר.

על המחבר

הרב שלום ארוש

הרב שלום ארוש

More titles from this Author
More titles from this Author

פריטים

  • עורך: הרב שלום ארוש
שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה