אדרבה תן בליבנו

מהו החיסון הנדרש לנו כדי שנוכל לעמוד בגבורה ברגע של קושי, בזמן של עלבון ופגיעה?

"אדרבה, תן בליבנו שנראה כל אחד מעלת חברינו ולא חסרונם"!

 

אדרבה תן בליבנו – ספר ייחודי המאגד בתוכו דרשות, רעיונות וסיפורים אודות מעלת הויתור והשלום וחומרת הפגיעה בזולת, מאת הרב יעקב ישראל פוזן.

 

אדרבה תן בליבנו – ברגע קט של טשטוש, של עיוורון, של כעס – מילה מתגלגלת מהלשון וננעצת כחץ הישר בתוך ליבו של הזולת… גפרור קטן של מילה קטנה מצית שריפה גדולה, והאש מכלה ואוכלת כל אשר נקרה בדרכה. מהו החיסון הנדרש לנו כדי שנוכל לעמוד כאילם בגבורה ברגע של קושי, בזמן של עלבון ופגיעה? כיצד נציל נפשותינו מאותן "שעות רעות" עליהן מתחננים אנו לפני אב הרחמים שיצילנו מהן?

 

אדרבה תן בליבנו – כל התשובות נמצאות בספר זה! עם דרשות ורעיונות מרטיטים, סיפורים ומשלים מרגשים, אשר יחדירו לליבנו וללב ילדינו את מעלת השלום ואת החומרה הנוראה של המחלוקת ושל שנאת החינם, את ההשלכות והתוצאות החמורות של חטאי הלשון ושל הלבנת הפנים, וכן את שכרו העצום של הבולם פיו ושל המוותר והמעביר על מידותיו.

 

מומלץ מאוד! חובה בכל בית ובכל בית ספר!

 

755 עמודים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$13.22

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-1830
תיאור הספר מהו החיסון הנדרש לנו כדי שנוכל לעמוד בגבורה ברגע של קושי, בזמן של עלבון ופגיעה? "אדרבה, תן בליבנו שנראה כל אחד מעלת חברינו ולא חסרונם"!   אדרבה תן בליבנו – ספר ייחודי המאגד בתוכו דרשות, רעיונות וסיפורים אודות מעלת הויתור והשלום וחומרת הפגיעה בזולת, מאת הרב יעקב ישראל פוזן.   אדרבה תן בליבנו – ברגע קט של טשטוש, של עיוורון, של כעס – מילה מתגלגלת מהלשון וננעצת כחץ הישר בתוך ליבו של הזולת… גפרור קטן של מילה קטנה מצית שריפה גדולה, והאש מכלה ואוכלת כל אשר נקרה בדרכה. מהו החיסון הנדרש לנו כדי שנוכל לעמוד כאילם בגבורה ברגע של קושי, בזמן של עלבון ופגיעה? כיצד נציל נפשותינו מאותן "שעות רעות" עליהן מתחננים אנו לפני אב הרחמים שיצילנו מהן?   אדרבה תן בליבנו – כל התשובות נמצאות בספר זה! עם דרשות ורעיונות מרטיטים, סיפורים ומשלים מרגשים, אשר יחדירו לליבנו וללב ילדינו את מעלת השלום ואת החומרה הנוראה של המחלוקת ושל שנאת החינם, את ההשלכות והתוצאות החמורות של חטאי הלשון ושל הלבנת הפנים, וכן את שכרו העצום של הבולם פיו ושל המוותר והמעביר על מידותיו.   מומלץ מאוד! חובה בכל בית ובכל בית ספר!   755 עמודים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "אדרבה תן בליבנו"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה