אורות התורה – הצואת אור עציון

אורות התורה – הצואת אור עציון

 

תחילתו של הספר אורות התורה מדברת על מהות התורה בהשקפת הרב קוק. בפרק התשיעי (דרכי תורה ונתיבותיה) מדבר הרב קוק על דרך לימוד בהלכה לפי השקפתו. לימוד זה מובנה מהשקעה בלימוד גמרא עם פירוש הרי"ף והכרת ההלכה ממקורותיה. בפרק העשירי מדבר הרב קוק על לימוד קבלה כאשר השקפתו בנושא היא שלימוד הקבלה תלוי בהרגשה פנימית, על האדם להרגיש שהוא מוכן ללימוד הקבלה ולא לבוא ללימוד הקבלה כ"עוד לימוד".

הספר אורות התורה מסתיים עם דבריו הידועים של הרב קוק על היחס לארץ ישראל מתוך דגש על תורת ארץ ישראל.בחלק ממהדורות הספר אורות התורה  לאחר הפרק האחרון מובאת"הרצאת הרב" – דרשת הרב קוק לחיזוק לימוד התורה, וכן ליקוטים מאגרותיו בנושא הדרכות בלימוד.

 

112 עמודים כריכה קשה

מחיר באתר

$12.96

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 44-1214
תיאור הספר אורות התורה – הצואת אור עציון   תחילתו של הספר אורות התורה מדברת על מהות התורה בהשקפת הרב קוק. בפרק התשיעי (דרכי תורה ונתיבותיה) מדבר הרב קוק על דרך לימוד בהלכה לפי השקפתו. לימוד זה מובנה מהשקעה בלימוד גמרא עם פירוש הרי"ף והכרת ההלכה ממקורותיה. בפרק העשירי מדבר הרב קוק על לימוד קבלה כאשר השקפתו בנושא היא שלימוד הקבלה תלוי בהרגשה פנימית, על האדם להרגיש שהוא מוכן ללימוד הקבלה ולא לבוא ללימוד הקבלה כ"עוד לימוד". הספר אורות התורה מסתיים עם דבריו הידועים של הרב קוק על היחס לארץ ישראל מתוך דגש על תורת ארץ ישראל.בחלק ממהדורות הספר אורות התורה  לאחר הפרק האחרון מובאת"הרצאת הרב" – דרשת הרב קוק לחיזוק לימוד התורה, וכן ליקוטים מאגרותיו בנושא הדרכות בלימוד.   112 עמודים כריכה קשה

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "אורות התורה - הצואת אור עציון"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה