אור השמיטה

"כי תבואו אל הארץ אשר אני נותן לכם
ושבתה הארץ שבת לה', שש שנים תזרע
שדך ושש שנים תזמור כרמך, ואספת
את תבואתה, ובשנה השביעית שבת שבתון
יהיה לארץ"…

אור השמיטה – אחת לשבע שנים חוזרת אלינו שנת השמיטה ואיתה גם תחושות חוסר הוודאות והבלבול. לפתע, קנייה תמימה ושגרתית ב'סופר' נעשית למשימה כבדה ומסובכת, טיפול בגינה מותיר אותנו בספקות, ואפילו הכנת ארוחה משפחתית מעוררת שאלות והתלבטויות.

האם אפשר אחרת? האם קיימת אפשרות לצלוח את שנת השמיטה בקלות ואפילו ליהנות מאורה המיוחד? האם ניתן לקיים את ההלכות אך גם להבין את ההיגיון והערכים העומדים בבסיסן? ומה בכלל אמורה שנה זו לבנות בחיינו – כיחידים, כמשפחות וכעם?

אור השמיטה – על שאלות אלה ועוד רבות אחרות מבקש הספר הזה – המדריך הידידותי לשנת השמיטה – לתת מענה. בצורה מסודרת, בהירה וקצרה הוא מאפשר לעמוד הן על ההלכות המעשיות, טעמן ומשמעותן, והן על התוכן שכל הלכה יוצקת בחיינו בשנה זו.

אור השמיטה – 87 עמודי כרום מעוצבים, כריכה רכה.

חובה בכל בית!

מחיר באתר

$7.91

+ -
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 36-1665
תיאור הספר "כי תבואו אל הארץ אשר אני נותן לכם ושבתה הארץ שבת לה', שש שנים תזרע שדך ושש שנים תזמור כרמך, ואספת את תבואתה, ובשנה השביעית שבת שבתון יהיה לארץ"… אור השמיטה – אחת לשבע שנים חוזרת אלינו שנת השמיטה ואיתה גם תחושות חוסר הוודאות והבלבול. לפתע, קנייה תמימה ושגרתית ב'סופר' נעשית למשימה כבדה ומסובכת, טיפול בגינה מותיר אותנו בספקות, ואפילו הכנת ארוחה משפחתית מעוררת שאלות והתלבטויות. האם אפשר אחרת? האם קיימת אפשרות לצלוח את שנת השמיטה בקלות ואפילו ליהנות מאורה המיוחד? האם ניתן לקיים את ההלכות אך גם להבין את ההיגיון והערכים העומדים בבסיסן? ומה בכלל אמורה שנה זו לבנות בחיינו – כיחידים, כמשפחות וכעם? אור השמיטה – על שאלות אלה ועוד רבות אחרות מבקש הספר הזה – המדריך הידידותי לשנת השמיטה – לתת מענה. בצורה מסודרת, בהירה וקצרה הוא מאפשר לעמוד הן על ההלכות המעשיות, טעמן ומשמעותן, והן על התוכן שכל הלכה יוצקת בחיינו בשנה זו. אור השמיטה – 87 עמודי כרום מעוצבים, כריכה רכה. חובה בכל בית!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "אור השמיטה"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה