ארגז הכלים של הרב פנגר

“המציאות היא לפעמים קיר או מגדלור שאי אפשר
להזיז. לעומת זאת, המחשבה/ההסתכלות שלנו נתונה
בידינו. ביכולתנו לשבור ולשנות את דפוסי החשיבה
שלנו, אם רק נרצה ונחליט לסטות מהדרך שבה התרגלנו
ללכת/לחשוב…

זו הסיבה שעלינו לסגל לעצמנו גמישות מחשבתית!

ארגז הכלים – להניח לבעיות לדאוג לעצמן! ספר ייחודי המהווה מפתח לחיים איכותיים, ארגז כלים נפלא שמציע הרב יצחק פנגר לכל אחד מאיתנו לטיפול בסוגיות הנוגעות בהתמודדות היומיומית שלנו, בהסתכלות יהודית, במבט עכשווי, בגובה העיניים, בתבונה, בהומור וברגש!

ארגז הכלים – הרב יצחק פנגר ידוע בהרצאותיו המרגשות והמרתקות על החיים, מחבר הספר מהיום והלאה עכשיו עם ספר מדהים שיעזור לכל אחד בכל מצב איתו הוא מתמודד.

בדרכו המיוחדת הרב פנגר מציע לנו להשתמש בכלים כמו פטיש, מברג, מפתח שוודי, מסור, פלס וברגים. אולם כל הכלים הללו יקבלו משמעות חדשה, רלוונטית מאין כמוה לשימוש מעשי בחיינו.

כדי לחזק את הצדדים הרופפים באישיותנו, יציע לנו הרב פנגר מברג.

בכדי לדפוק על השולחן ולומר לעצמנו “די להתבכיין! קחו אחריות!” – הוא יציע לנו פטיש.

כאשר נזהה קושי בזרימה, יושיט לנו הרב פנגר מפתח שוודי.

את עיוותי החשיבה שגורמים לנו לחוש תקועים בסיטואציות מסוימות, הוא יעזור לנו לשחרר באמעות אום.

באמצעות הבורג – יחבר אותנו הרב פנגר לכוחות הקיימים בקרבנו.

את המיתוסים שמכבידים עלינו ומונעים מאיתנו להתקדם – הוא ילמד אותנו להסיר במסור.

ואולי הכי חשוב: באמצעות הפלס – אנחנו נלמד איך למצוא את נקודות האיזון בין הרצוי למצוי, בין ה’אני’ לבין ה’עצמי’…

ספר חובה בכל בית! מדריך מעשי נפלא לחיים!

“על האדם לעשות כל שביכולתו כדי לבצע את המוטל עליו. התוצאה בדי שמים! אין להתייאש מול הקשיים והעיכובים. מי שמתקדם, בעקביות ובהתמדה, בעזרת השם – מגיע!” (הרב פנגר).

314 עמודים מרתקים וסוחפים, כריכה רכה.

מחיר באתר

$14.28

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-1784
תיאור הספר “המציאות היא לפעמים קיר או מגדלור שאי אפשר להזיז. לעומת זאת, המחשבה/ההסתכלות שלנו נתונה בידינו. ביכולתנו לשבור ולשנות את דפוסי החשיבה שלנו, אם רק נרצה ונחליט לסטות מהדרך שבה התרגלנו ללכת/לחשוב… זו הסיבה שעלינו לסגל לעצמנו גמישות מחשבתית! ארגז הכלים – להניח לבעיות לדאוג לעצמן! ספר ייחודי המהווה מפתח לחיים איכותיים, ארגז כלים נפלא שמציע הרב יצחק פנגר לכל אחד מאיתנו לטיפול בסוגיות הנוגעות בהתמודדות היומיומית שלנו, בהסתכלות יהודית, במבט עכשווי, בגובה העיניים, בתבונה, בהומור וברגש! ארגז הכלים – הרב יצחק פנגר ידוע בהרצאותיו המרגשות והמרתקות על החיים, מחבר הספר מהיום והלאה עכשיו עם ספר מדהים שיעזור לכל אחד בכל מצב איתו הוא מתמודד. בדרכו המיוחדת הרב פנגר מציע לנו להשתמש בכלים כמו פטיש, מברג, מפתח שוודי, מסור, פלס וברגים. אולם כל הכלים הללו יקבלו משמעות חדשה, רלוונטית מאין כמוה לשימוש מעשי בחיינו. כדי לחזק את הצדדים הרופפים באישיותנו, יציע לנו הרב פנגר מברג. בכדי לדפוק על השולחן ולומר לעצמנו “די להתבכיין! קחו אחריות!” – הוא יציע לנו פטיש. כאשר נזהה קושי בזרימה, יושיט לנו הרב פנגר מפתח שוודי. את עיוותי החשיבה שגורמים לנו לחוש תקועים בסיטואציות מסוימות, הוא יעזור לנו לשחרר באמעות אום. באמצעות הבורג – יחבר אותנו הרב פנגר לכוחות הקיימים בקרבנו. את המיתוסים שמכבידים עלינו ומונעים מאיתנו להתקדם – הוא ילמד אותנו להסיר במסור. ואולי הכי חשוב: באמצעות הפלס – אנחנו נלמד איך למצוא את נקודות האיזון בין הרצוי למצוי, בין ה’אני’ לבין ה’עצמי’… ספר חובה בכל בית! מדריך מעשי נפלא לחיים! “על האדם לעשות כל שביכולתו כדי לבצע את המוטל עליו. התוצאה בדי שמים! אין להתייאש מול הקשיים והעיכובים. מי שמתקדם, בעקביות ובהתמדה, בעזרת השם – מגיע!” (הרב פנגר). 314 עמודים מרתקים וסוחפים, כריכה רכה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "ארגז הכלים של הרב פנגר"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה