בגן האמונה לנוער ולתלמידים

חדש על המדף!

 

מהו סוד הבחירה? איך מתחברים אל העוצמה? מהו הכוח המניע שלנו? ואיך מתמודדים עם אתגרים שהחיים מציבים לנו בשנות חיינו, בעיקר, בשנים הראשונות המהוות את הבסיס והיסוד של המשך דרכנו בחיים?

 

ספר בגן האמונה – בית ספר לאמונה – המותאם במיוחד לילדים ונוער מאת הרב שלום ארוש!

 

בגן האמונה לנוער ולתלמידים – תשובה אחת יש לכל השאלות והיא – האמונה! משום שעל ידי האמונה ההסבר פשוט ומובן מאוד: יש בורא ומנהיג לעולם והוא משגיח על כל אחד ואחת בהשגחה מיוחדת, והוא הקובע לו את התנאים המדויקים שבהם יחיה: לאיזו משפחה ייוולד, איך יראה, מה יהיו תכונותיו ואופיו, מי יהיו חבריו ומכריו, ולא בכלליות בלבד אלא גם בפרטיות, בחיי היומיום, בכל רגע נתון – הכל מונהג מלמעלה בהשגחה פרטית!

 

בגן האמונה לנוער ולתלמידים – ספרו הייחודי ורב המכר של הרב שלום ארוש – בגן האמונה, עכשיו מותאם גם לילדים ונוער, מוגש וערוך בגובה עיניהם של הילדים להבנת אחד המושגים היפים המלווים את האדם בכל רגע בחייו – האמונה. איך מתמודדים עם מצבי לחץ? איך מתמודדים עם כעסים? מהם מבחני החיים מהו סוד הבחירה? ואיך מתחברים אל העוצמה? וכמובן, שישנן עוד שאלות רבות עליהן הספר נותן מענה בשפה ברורה, בהגשה ועריכה מקסימה, עם דפים צבעוניים ותרגילים מעניינים ומאתגרים.

 

מומלץ מאוד!

 

212 עמודים מלאים בכלים, רעיונות, תובנות והדרכה עצומה, כריכה קשה.

מחיר באתר

$10.58

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 18-1245
תיאור הספר חדש על המדף!   מהו סוד הבחירה? איך מתחברים אל העוצמה? מהו הכוח המניע שלנו? ואיך מתמודדים עם אתגרים שהחיים מציבים לנו בשנות חיינו, בעיקר, בשנים הראשונות המהוות את הבסיס והיסוד של המשך דרכנו בחיים?   ספר בגן האמונה – בית ספר לאמונה – המותאם במיוחד לילדים ונוער מאת הרב שלום ארוש!   בגן האמונה לנוער ולתלמידים – תשובה אחת יש לכל השאלות והיא – האמונה! משום שעל ידי האמונה ההסבר פשוט ומובן מאוד: יש בורא ומנהיג לעולם והוא משגיח על כל אחד ואחת בהשגחה מיוחדת, והוא הקובע לו את התנאים המדויקים שבהם יחיה: לאיזו משפחה ייוולד, איך יראה, מה יהיו תכונותיו ואופיו, מי יהיו חבריו ומכריו, ולא בכלליות בלבד אלא גם בפרטיות, בחיי היומיום, בכל רגע נתון – הכל מונהג מלמעלה בהשגחה פרטית!   בגן האמונה לנוער ולתלמידים – ספרו הייחודי ורב המכר של הרב שלום ארוש – בגן האמונה, עכשיו מותאם גם לילדים ונוער, מוגש וערוך בגובה עיניהם של הילדים להבנת אחד המושגים היפים המלווים את האדם בכל רגע בחייו – האמונה. איך מתמודדים עם מצבי לחץ? איך מתמודדים עם כעסים? מהם מבחני החיים מהו סוד הבחירה? ואיך מתחברים אל העוצמה? וכמובן, שישנן עוד שאלות רבות עליהן הספר נותן מענה בשפה ברורה, בהגשה ועריכה מקסימה, עם דפים צבעוניים ותרגילים מעניינים ומאתגרים.   מומלץ מאוד!   212 עמודים מלאים בכלים, רעיונות, תובנות והדרכה עצומה, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "בגן האמונה לנוער ולתלמידים"?

האימייל לא יוצג באתר.

על המחבר

הרב שלום ארוש

הרב שלום ארוש

More titles from this Author
More titles from this Author

פריטים

  • עורך: הרב שלום ארוש
שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה