ביחד – הרב אבנר קוואס, חלק ב

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

ביחד – הדרכה לזוגיות נכונה ונפלאה – הרב אבנר קוואס!

 

ביחד – ספר הדרכה נפלא לזוגיות נכונה ונפלאה, חלק ב' לחלק הראשון שאף הוא נקרא ביחד מאת המחבר הרב אבנר קוואס.

 

ביחד – חלק ב' הדרכה לזוגיות – לאחר החתונה מתגלים ומתבררים מעגלים נוספים שאיתם צריך להתמודד. ההורים, האחים והחברים אשר יכולים להשפיע על המערכת הזוגית. הצפיות והאכזבות, והתמורות המתחוללות כתוצאה מהגיל המתקדם וחוסר התקשורת, יוצרים שחיקה שאיתה קשה להתמודד. בספר זה נלמד איך אפשר להישאר ביחד למרות כל ההשפעות הללו, ולצאת מאוחדים ומחוזקים כמו שהיינו ביום החתונה.

 

הספר מיועד לנשואים, גרושים ורווקים/ות. מתאים לכל גווני הקשת החברתית, דתיים ושאינם. הדברים בספר זה מתובלים בהומור עם מסרים חדים וברורים, ודרכם ילמד הקורא לדלג מעל המשוכות במהלך החיים!

 

288 עמודים, כריכה רכה.

מחיר באתר

$20.89

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 38-8910
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   ביחד – הדרכה לזוגיות נכונה ונפלאה – הרב אבנר קוואס!   ביחד – ספר הדרכה נפלא לזוגיות נכונה ונפלאה, חלק ב' לחלק הראשון שאף הוא נקרא ביחד מאת המחבר הרב אבנר קוואס.   ביחד – חלק ב' הדרכה לזוגיות – לאחר החתונה מתגלים ומתבררים מעגלים נוספים שאיתם צריך להתמודד. ההורים, האחים והחברים אשר יכולים להשפיע על המערכת הזוגית. הצפיות והאכזבות, והתמורות המתחוללות כתוצאה מהגיל המתקדם וחוסר התקשורת, יוצרים שחיקה שאיתה קשה להתמודד. בספר זה נלמד איך אפשר להישאר ביחד למרות כל ההשפעות הללו, ולצאת מאוחדים ומחוזקים כמו שהיינו ביום החתונה.   הספר מיועד לנשואים, גרושים ורווקים/ות. מתאים לכל גווני הקשת החברתית, דתיים ושאינם. הדברים בספר זה מתובלים בהומור עם מסרים חדים וברורים, ודרכם ילמד הקורא לדלג מעל המשוכות במהלך החיים!   288 עמודים, כריכה רכה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "ביחד - הרב אבנר קוואס, חלק ב"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה