בן 13 למצוות

מתכוננים לבר מצווה?

הספר הזה בדיוק בשבילכם!

 

בן 13 למצוות – ספר ייחודי שכולו הדרכה לנער החוגג בר מצווה, מאת המחבר הרב אהרן בק.

 

בן 13 למצוות – הגעתם ליום המיוחד בחייכם? ליום בר המצווה שהוא יום הולדת מיוחד מאוד הנחגג ברוב פאר והדר? ביום זה הילד הופך לאדם בוגר, וכעת הוא מחויב להקפיד על קיום התורה והמצוות. כדי להצליח בכך, עליו ראשית לכל, להכיר ולדעת את פרטי ההלכה. וכידוע, עולם ההלכה היהודי גדול ורחב ובו נושאים ועניינם רבים. בן המצוות עלול להרגיש שהנושא מסובך מדי מכדי להבינו…

 

בן 13 למצוות – ספר זה נועד לעזור לבן המצווה להשיג את המטרה הנעלו הזו. בסגנון קל ונעים מפרט הרב אהרן בק את פרטי ההלכה החשובים והמרכזיים שעל בן המצוות לדעת. את פרקי הספר מלוות שאלות שנשאלו על ידי תלמידים ונערים בגיל בר המצווה ומובהרים נושאים שכיחים מחיי היומיום של הנער.

 

בן 13 למצוות – ספר זה מיועד לקריאה אישית של כל נער המתכונן לבר המצווה, או לנער שכבר הגיע לגיל הזה וברצונו ללמוד את ההלכות השונות.

 

אל תעברו את גיל 13 בלי הספר המיוחד הזה! מומלץ מאוד!

 

342 עמודים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$13.20

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-1848
תיאור הספר מתכוננים לבר מצווה? הספר הזה בדיוק בשבילכם!   בן 13 למצוות – ספר ייחודי שכולו הדרכה לנער החוגג בר מצווה, מאת המחבר הרב אהרן בק.   בן 13 למצוות – הגעתם ליום המיוחד בחייכם? ליום בר המצווה שהוא יום הולדת מיוחד מאוד הנחגג ברוב פאר והדר? ביום זה הילד הופך לאדם בוגר, וכעת הוא מחויב להקפיד על קיום התורה והמצוות. כדי להצליח בכך, עליו ראשית לכל, להכיר ולדעת את פרטי ההלכה. וכידוע, עולם ההלכה היהודי גדול ורחב ובו נושאים ועניינם רבים. בן המצוות עלול להרגיש שהנושא מסובך מדי מכדי להבינו…   בן 13 למצוות – ספר זה נועד לעזור לבן המצווה להשיג את המטרה הנעלו הזו. בסגנון קל ונעים מפרט הרב אהרן בק את פרטי ההלכה החשובים והמרכזיים שעל בן המצוות לדעת. את פרקי הספר מלוות שאלות שנשאלו על ידי תלמידים ונערים בגיל בר המצווה ומובהרים נושאים שכיחים מחיי היומיום של הנער.   בן 13 למצוות – ספר זה מיועד לקריאה אישית של כל נער המתכונן לבר המצווה, או לנער שכבר הגיע לגיל הזה וברצונו ללמוד את ההלכות השונות.   אל תעברו את גיל 13 בלי הספר המיוחד הזה! מומלץ מאוד!   342 עמודים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "בן 13 למצוות"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה