דיבור לאברים

“לאחר שקראתי שרבי נחמן מברסלב יעץ
לאחד מתלמידו הקרובים לפנות בדיבור אל איברי
גופו, רציתי בעצמי להגשים עצה זו, המסתמכת
על משפט קטן…”
מתוך הקדמת המחבר.

דיבור לאברים – חוברת ייחודית המדריכה את הקורא לדו שיח עם הגוף, או בעצם, לגלות מהי האומנות לחוש את האור האלוקי בתנועות של חיי היומיום. דו שיח עם הגוף מתחיל למעשה עם גמר קיומה של מצווה כלשהי וכשלמשך זמן-מה אין מצווה אחרת שתעסיק אותנו. המצווה, בין שאר התכונות שהיא מציגה, מהווה את האפשרות להיעשות מודעים לאיברים שבהם אנו משתמשים כדי לקיימה. הוראה תורנית, למשל כמו נטילת ידיים, מאפשרת לצרף את המחשבה אל התנועה ברגע שהיא נעשית, וזה פותח את הדרך למודעות עצמית.

“… אחת התרופות האפשריות היא דווקא הדו שיח עם הגוף. למעשה, ברגע שפונה אדם אל אחד מחלקי גופו או אל אחד מאיבריו, מחשבתו , דיבורו ופעולותו מאוחדים. זוהי כבר התקדמות חשובה. ציון בלתי מבוטל. ישנו רגע שבו בטוח אני שאני מאוחד, הרי זה כאשר אני פונה אל חלק מגופי… ולא עוד, אלא שנוהג זה יאפשר לי להכיר את עצמי טוב בקצת יותר. כי בעזרת איבר הדיבור, היינו פעולת הפה, אתחיל לחקור את החלקים הפיזיים והפיזיולוגיים המהווים אותי. האין זו תכנית מלהיבה?!?…” דברי המחבר.

90 עמודים סוחפים ומרתקים, כריכה רכה.

מומלץ מאוד!

מחיר באתר

$5.32

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 7-4195
תיאור הספר “לאחר שקראתי שרבי נחמן מברסלב יעץ לאחד מתלמידו הקרובים לפנות בדיבור אל איברי גופו, רציתי בעצמי להגשים עצה זו, המסתמכת על משפט קטן…” מתוך הקדמת המחבר. דיבור לאברים – חוברת ייחודית המדריכה את הקורא לדו שיח עם הגוף, או בעצם, לגלות מהי האומנות לחוש את האור האלוקי בתנועות של חיי היומיום. דו שיח עם הגוף מתחיל למעשה עם גמר קיומה של מצווה כלשהי וכשלמשך זמן-מה אין מצווה אחרת שתעסיק אותנו. המצווה, בין שאר התכונות שהיא מציגה, מהווה את האפשרות להיעשות מודעים לאיברים שבהם אנו משתמשים כדי לקיימה. הוראה תורנית, למשל כמו נטילת ידיים, מאפשרת לצרף את המחשבה אל התנועה ברגע שהיא נעשית, וזה פותח את הדרך למודעות עצמית. “… אחת התרופות האפשריות היא דווקא הדו שיח עם הגוף. למעשה, ברגע שפונה אדם אל אחד מחלקי גופו או אל אחד מאיבריו, מחשבתו , דיבורו ופעולותו מאוחדים. זוהי כבר התקדמות חשובה. ציון בלתי מבוטל. ישנו רגע שבו בטוח אני שאני מאוחד, הרי זה כאשר אני פונה אל חלק מגופי… ולא עוד, אלא שנוהג זה יאפשר לי להכיר את עצמי טוב בקצת יותר. כי בעזרת איבר הדיבור, היינו פעולת הפה, אתחיל לחקור את החלקים הפיזיים והפיזיולוגיים המהווים אותי. האין זו תכנית מלהיבה?!?…” דברי המחבר. 90 עמודים סוחפים ומרתקים, כריכה רכה. מומלץ מאוד!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "דיבור לאברים"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה