דיסק מס’ 690 תשמח בהשגחה

איך נאמין שהכל לטובה?

איך נאמין שכל מה שעובר עלינו זה רחמים של בורא עולם עלינו?

 

אתגרי החיים, הניסיונות והקשיים שמלווים אותנו בדרכנו גורמים לנו לא מעט לבלבולים ומבוכות. איך יכול להיות? אנחנו שואלים. איפה כאן הרחמים?

 

הרב שלום ארוש מסביר בצורה ברורה ושווה לכל נפש כיצד אתגרים וקשיים אלה הם בעצם רחמים עצומים של בורא עולם עלינו. בדיסק מדהים זה הוא נותן לנו את הכלים כיצד נהיה חזקים ונצליח לראות את הרחמים ולא ליפול מהאמונה. "בורא עולם אוהב אותך תמיד! הוא נמצא איתך ומרחים עליך!" אומר הרב, "כל הרע שיש בעולם, הכל בא מהעצבות, בגלל שאדם לא שמח בחלקו!"

 

ואיך נזכה לשמוח בחלקנו? כשנאמין שהכל לטובה! שהכל בהשגחה הפרטית והמדויקת של בורא עולם!

 

אל תפספסו את ההזדמנות להכיר מקרוב את ההשגחה הפרטית של בורא עולם, ולחיות איתה 24/7!

 

מחירים מיוחדים למזמינים כמות גדולה להפצה ולזיכוי הרבים!

מחיר באתר

$1.32

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: cd-690
תיאור הספר איך נאמין שהכל לטובה? איך נאמין שכל מה שעובר עלינו זה רחמים של בורא עולם עלינו?   אתגרי החיים, הניסיונות והקשיים שמלווים אותנו בדרכנו גורמים לנו לא מעט לבלבולים ומבוכות. איך יכול להיות? אנחנו שואלים. איפה כאן הרחמים?   הרב שלום ארוש מסביר בצורה ברורה ושווה לכל נפש כיצד אתגרים וקשיים אלה הם בעצם רחמים עצומים של בורא עולם עלינו. בדיסק מדהים זה הוא נותן לנו את הכלים כיצד נהיה חזקים ונצליח לראות את הרחמים ולא ליפול מהאמונה. "בורא עולם אוהב אותך תמיד! הוא נמצא איתך ומרחים עליך!" אומר הרב, "כל הרע שיש בעולם, הכל בא מהעצבות, בגלל שאדם לא שמח בחלקו!"   ואיך נזכה לשמוח בחלקנו? כשנאמין שהכל לטובה! שהכל בהשגחה הפרטית והמדויקת של בורא עולם!   אל תפספסו את ההזדמנות להכיר מקרוב את ההשגחה הפרטית של בורא עולם, ולחיות איתה 24/7!   מחירים מיוחדים למזמינים כמות גדולה להפצה ולזיכוי הרבים!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "דיסק מס' 690 תשמח בהשגחה"?

האימייל לא יוצג באתר.

על המחבר

הרב שלום ארוש

הרב שלום ארוש

More titles from this Author
More titles from this Author

פריטים

  • עורך: הרב שלום ארוש
שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה