הגדה של פסח – ההגדה של רבי נחמן

האם כישלון מוביל בהכרח לעצבות? האם כאשר אנו נאלצים להמתין, חובה עלינו להילחץ ולכעוס? האם לקשיים איתם אנו מתמודדים יש דפוס קבוע שאותו נוכל אולי לשנות?

ההגדה של רבי נחמן – כמאתיים שנה לאחר הסתלקותו, רבי נחמן מברסלב נוכח בעולם יותר מאי פעם. נקודות אור מתורותיו מתפשטות כבאורח פלא אל התודעה העולמית והופכות לחלק בלתי נפרד מהשיח הכללי ומהשקפת החיים האישית. היא לא רק ההגדה המסורתית המוכרת, אלא מאגדת בתוכה עשרות עצות מעשיות וסיפורים קצרים הלקוחים מספריו של רבי נחמן וספרי תלמידיו, אשר הופכים את קשיי החיים ומורכבותם לאתגר מרתק של התבוננות וצמיחה.

ההגדה של רבי נחמן – מלאה בעצות וסיפורים השופכים אור חדש על ההגדה המסורתית והמוכרת, ועל הלילה המיוחד שבו מתקבצים אנשים בבתיהם זה למעלה משלושת אלפים שנה, זוכרים ומזכירים כיצד החושך והייאוש יכולים לההיפך לאור ולתקווה! הגדה ייחודית שתהפוך את שולחן ליל הסדר והחיים שלכם לדבר הכי נפלא ומיוחד שיש!

142 עמודים סוחפים ומעוצבים, מלווים באיורים ייחודיים, כריכה  קשה.

מחיר באתר

$17.19

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 35-1632
תיאור הספר האם כישלון מוביל בהכרח לעצבות? האם כאשר אנו נאלצים להמתין, חובה עלינו להילחץ ולכעוס? האם לקשיים איתם אנו מתמודדים יש דפוס קבוע שאותו נוכל אולי לשנות? ההגדה של רבי נחמן – כמאתיים שנה לאחר הסתלקותו, רבי נחמן מברסלב נוכח בעולם יותר מאי פעם. נקודות אור מתורותיו מתפשטות כבאורח פלא אל התודעה העולמית והופכות לחלק בלתי נפרד מהשיח הכללי ומהשקפת החיים האישית. היא לא רק ההגדה המסורתית המוכרת, אלא מאגדת בתוכה עשרות עצות מעשיות וסיפורים קצרים הלקוחים מספריו של רבי נחמן וספרי תלמידיו, אשר הופכים את קשיי החיים ומורכבותם לאתגר מרתק של התבוננות וצמיחה. ההגדה של רבי נחמן – מלאה בעצות וסיפורים השופכים אור חדש על ההגדה המסורתית והמוכרת, ועל הלילה המיוחד שבו מתקבצים אנשים בבתיהם זה למעלה משלושת אלפים שנה, זוכרים ומזכירים כיצד החושך והייאוש יכולים לההיפך לאור ולתקווה! הגדה ייחודית שתהפוך את שולחן ליל הסדר והחיים שלכם לדבר הכי נפלא ומיוחד שיש! 142 עמודים סוחפים ומעוצבים, מלווים באיורים ייחודיים, כריכה  קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "הגדה של פסח - ההגדה של רבי נחמן"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה