היא שיחתי

עולם הישיבות מלווה את עם ישראל משחר ההיסטוריה
ועד היום. זהו כור ההיתוך הבונה ומעצב את אישיותם של
תלמידיו והופך אותם לבני תורה. כאן תצמח הנהגת הדור
הבא – בתורה, בצבא, בהתיישבות ובכל תחומי העשייה!

היא שיחתי – הספר בו מתמודד המחבר הרב דן (דני) אלינר עם שאלות רבות, המטרידות את בני הנוער הנמצאים בדרכם לישיבה, כמו גם את בני הישיבה בתקופת לימודיהם בה, ואף לאחר מכן. בישיבה משתנה הלומד שינוי עמוק ומהותי ומקבל עולם שלם וחדש של מושגים. ההסתגלות למושגים אלה ולדרך החיים של הישיבה אינה פשוטה כלל ועיקר, אך שכרה לא יסולא בפז.

היא שיחתי – בסגנון שוטף ובחן רב מציף הרב את הבעיות ובוחן את הנושאים השונים מנקודת המבט המקורית של תלמיד חכם מובהק בעל ניסיון חינוכי רב. בשולי המאמרים הובאו מקורות מגוונים המעשירים ומאירים באור נוסף את הנושאים הנידונים.

מומלץ מאוד! מאתגר ומלא בתובנות והארות! מתאים כמתנה לבחורי ישיבות המתמודדים עם שאלות ולבטים, וכן לרבנים המלווים אותם!

230 עמודים סוחפים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$12.69

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-1779
תיאור הספר עולם הישיבות מלווה את עם ישראל משחר ההיסטוריה ועד היום. זהו כור ההיתוך הבונה ומעצב את אישיותם של תלמידיו והופך אותם לבני תורה. כאן תצמח הנהגת הדור הבא – בתורה, בצבא, בהתיישבות ובכל תחומי העשייה! היא שיחתי – הספר בו מתמודד המחבר הרב דן (דני) אלינר עם שאלות רבות, המטרידות את בני הנוער הנמצאים בדרכם לישיבה, כמו גם את בני הישיבה בתקופת לימודיהם בה, ואף לאחר מכן. בישיבה משתנה הלומד שינוי עמוק ומהותי ומקבל עולם שלם וחדש של מושגים. ההסתגלות למושגים אלה ולדרך החיים של הישיבה אינה פשוטה כלל ועיקר, אך שכרה לא יסולא בפז. היא שיחתי – בסגנון שוטף ובחן רב מציף הרב את הבעיות ובוחן את הנושאים השונים מנקודת המבט המקורית של תלמיד חכם מובהק בעל ניסיון חינוכי רב. בשולי המאמרים הובאו מקורות מגוונים המעשירים ומאירים באור נוסף את הנושאים הנידונים. מומלץ מאוד! מאתגר ומלא בתובנות והארות! מתאים כמתנה לבחורי ישיבות המתמודדים עם שאלות ולבטים, וכן לרבנים המלווים אותם! 230 עמודים סוחפים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "היא שיחתי"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה