הנפש הבריאה אמרות טהורות – הרמב”ם

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

הנפש הבריאה – מחכמתו של הרמב”ם!

 

הנפש הבריאה – אמרות טהורות וצידה לדרך לנפש בריאה מאת הצדיק העצום והרופא הגדול – הרמב”ם – רבי משה בן מימון! מאת אוריה לוי.

 

הנפש הבריאה – הספר מורכב מציטוטים ודברי הרמב”ם בנושא הנפש, תכלית האדם, ייעודו, אמונה ועוד, דברי חיזוק נפלאים המועלים על הכתב כל אחד בדף נפרד. כמו כן, מוגשים לקוראים פרקים בחייו של הרמב”ם – על גדולתו מחד ועל הענווה ואצילות הנפש שלו מאידך. ומראה מקום מפורט.

 

“לעולם ירבה האדם בשתיקה ולא ידבר, אלא או בדברי חכמה או בדברים שצריך להם לחיי גופו, ואפילו בצרכי הגוף לא ירבה אדם דברים, וכן בדברי תורה ובדברי חכמה יהיו דברי האדם מעטים וענייניהם מרובים…”

 

“האדם, אם ידע את עצמו ולא יטעה בו, ויבין כל הנמצא בהתאם לו – ימצא מרגוע” (מדברי הרמב”ם בספר).

 

185 עמודים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$7.67

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-2043
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   הנפש הבריאה – מחכמתו של הרמב”ם!   הנפש הבריאה – אמרות טהורות וצידה לדרך לנפש בריאה מאת הצדיק העצום והרופא הגדול – הרמב”ם – רבי משה בן מימון! מאת אוריה לוי.   הנפש הבריאה – הספר מורכב מציטוטים ודברי הרמב”ם בנושא הנפש, תכלית האדם, ייעודו, אמונה ועוד, דברי חיזוק נפלאים המועלים על הכתב כל אחד בדף נפרד. כמו כן, מוגשים לקוראים פרקים בחייו של הרמב”ם – על גדולתו מחד ועל הענווה ואצילות הנפש שלו מאידך. ומראה מקום מפורט.   “לעולם ירבה האדם בשתיקה ולא ידבר, אלא או בדברי חכמה או בדברים שצריך להם לחיי גופו, ואפילו בצרכי הגוף לא ירבה אדם דברים, וכן בדברי תורה ובדברי חכמה יהיו דברי האדם מעטים וענייניהם מרובים…”   “האדם, אם ידע את עצמו ולא יטעה בו, ויבין כל הנמצא בהתאם לו – ימצא מרגוע” (מדברי הרמב”ם בספר).   185 עמודים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "הנפש הבריאה אמרות טהורות - הרמב"ם"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה