העולם לא יכול להתקיים בלעדיך – משה שרון

העולם לא יכול בלעדיך – ספרו החדש והסוחף של משה שרון!

הידעת? כי “מהיום בו נולדת, הוא היום בו החליט הקב”ה שהעולם לא יכול להתקיים בלעדיך”! (רבי ישראל הבעל שם טוב הקדוש זיע”א)

כן, נראה שאנחנו זקוקים לך ולכישרונות שלך ולכל מה שיש ביכולתך לתת ולהשפיע. שהרי אם לא, אם כל מה שייחודי לך לא יבוא לידי ביטוי ויישאר רדום, הרי שבדומה לפסיפס, נשאר כולנו חסרים. התמונה לא תהיה שלמה…

העולם לא יכול בלעדיך – מדריך למציאת הייעוד/השליחות שלך בעולם, מאת המחבר משה שרון. ספר ייחודי זה יוביל אותך למסע אל תוך עצמך בין תובנות מעולם הפילוסופיה היהודית וכלים מעולם האימון, ויחזיק לך את היד בדרך לאחת המתנות העוצמתיות ביותר שאדם יכול לבקש – לחיות כל רגע ורגע בתחושה שהוא משמעותי.

“איך אדם יכול לדעת שאכן מצא את ייעודו? שהוא ממצה את כישוריו וכוחותיו כך שהעסק מסביבו עובד, שהמשפחה והסביבה מקבלות ממנו הרבה תועלת ושבלעדיו משהו חורק. שים בורג במקום לא נכון הוא יישבר או יישחק, הוא יהרוס גם את המכונה וגם את עצמו. לכן הספר הזה הוא חשוב, בעיקר בדור שלנו, כשרוב הברגים מבולבלים. משה שרון עשה כאן עבודת קודש” (הרב יובל הכהן אשרוב, מרצה לקבלה ורפואה טבעית).

מומלץ מאוד! מדריך ייחודי לחיים עם משמעות אמיתית!

מחיר באתר

$12.16

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-1917
תיאור הספר העולם לא יכול בלעדיך – ספרו החדש והסוחף של משה שרון! הידעת? כי “מהיום בו נולדת, הוא היום בו החליט הקב”ה שהעולם לא יכול להתקיים בלעדיך”! (רבי ישראל הבעל שם טוב הקדוש זיע”א) כן, נראה שאנחנו זקוקים לך ולכישרונות שלך ולכל מה שיש ביכולתך לתת ולהשפיע. שהרי אם לא, אם כל מה שייחודי לך לא יבוא לידי ביטוי ויישאר רדום, הרי שבדומה לפסיפס, נשאר כולנו חסרים. התמונה לא תהיה שלמה… העולם לא יכול בלעדיך – מדריך למציאת הייעוד/השליחות שלך בעולם, מאת המחבר משה שרון. ספר ייחודי זה יוביל אותך למסע אל תוך עצמך בין תובנות מעולם הפילוסופיה היהודית וכלים מעולם האימון, ויחזיק לך את היד בדרך לאחת המתנות העוצמתיות ביותר שאדם יכול לבקש – לחיות כל רגע ורגע בתחושה שהוא משמעותי. “איך אדם יכול לדעת שאכן מצא את ייעודו? שהוא ממצה את כישוריו וכוחותיו כך שהעסק מסביבו עובד, שהמשפחה והסביבה מקבלות ממנו הרבה תועלת ושבלעדיו משהו חורק. שים בורג במקום לא נכון הוא יישבר או יישחק, הוא יהרוס גם את המכונה וגם את עצמו. לכן הספר הזה הוא חשוב, בעיקר בדור שלנו, כשרוב הברגים מבולבלים. משה שרון עשה כאן עבודת קודש” (הרב יובל הכהן אשרוב, מרצה לקבלה ורפואה טבעית). מומלץ מאוד! מדריך ייחודי לחיים עם משמעות אמיתית!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "העולם לא יכול להתקיים בלעדיך - משה שרון"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה