הפוסק

תחושת היתמות והאבל עם פטירתו של עמוד ההוראה מרן ה"שבט לוי", הרב שמואל הלוי ואזנר זצוק"ל, לדאבון ליבם של המוני בית ישראל, הקיפה בתקופה האחרונה את כל שדרות היהדות הנאמנה בכל רחבי תבל, אשר חשו והרגישו את האובדן הנורא בהילקחו לישיבה של מעלה של המאור הגדול, שר התורה…

 

משום כך ביקשנו להעלות את תולדות חייו של רבינו זי"ע למשמרת עולמים!

 

הפוסק – אסופת מאמרים נבחרים, מראות קודש, אגרות ומסמכים נדירים, על דמותו של רבן של ישראל – מרן "שבט הלוי" זי"ע, רבי שמואל הלוי ואזנר, כפי שסופרו על ידי גדולי תלמידיו ובני משפחתו. לספר מצורפת תמונות נדירות צבעוניות ושחור לבן בפרסום ראשון!

 

מומלץ מאוד! חובה בכל בית!

 

788 עמודים מרתקים וסוחפים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$19.04

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-1809
תיאור הספר תחושת היתמות והאבל עם פטירתו של עמוד ההוראה מרן ה"שבט לוי", הרב שמואל הלוי ואזנר זצוק"ל, לדאבון ליבם של המוני בית ישראל, הקיפה בתקופה האחרונה את כל שדרות היהדות הנאמנה בכל רחבי תבל, אשר חשו והרגישו את האובדן הנורא בהילקחו לישיבה של מעלה של המאור הגדול, שר התורה…   משום כך ביקשנו להעלות את תולדות חייו של רבינו זי"ע למשמרת עולמים!   הפוסק – אסופת מאמרים נבחרים, מראות קודש, אגרות ומסמכים נדירים, על דמותו של רבן של ישראל – מרן "שבט הלוי" זי"ע, רבי שמואל הלוי ואזנר, כפי שסופרו על ידי גדולי תלמידיו ובני משפחתו. לספר מצורפת תמונות נדירות צבעוניות ושחור לבן בפרסום ראשון!   מומלץ מאוד! חובה בכל בית!   788 עמודים מרתקים וסוחפים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "הפוסק"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה