הפחח, חכם מנחם מנשה

"יחקור המבין וידע המשכיל כי אין בי לא חכמה ולא תושיה, לא דעת ולא תבונה, להבין אמרי בינה, וכל הכתוב בפנים הוא בבחירת ה' ובגזירתו על נשמתי, כי הוא אמר ויהי הוא ציוה ויעמוד…" דברי פתיחת ספר "אהבת חיים" של ה"פחח" – המקובל רבי מנחם מנשה, סביו של המחבר – הרב מנחם מנשה. מילים המקפלות ומסתירות את צניעותו של הצדיק שהייתה דרך חייו והוראת חכם!

 

הפחח – סיפור חייו של אחד מל"ו הצדיקים שהיו בדורנו – מורנו הרב מנחם מנשה – הפחח זיע"א, שחיבר וליקט נכדו שיבדל"א – הרב מנחם מנשה, נקודות חשובות בחייו ובימי עם ישראל בתקופתו.

 

הפחח – רוב בני האדם לא יכולים להבחין במדרגות הצדיקים הגדולים שחיים בינינו, שבשבילם כולם אחד. אבל צדיקי עליון יכוילם להבחין במדרגתם, כך הבחין ברבי מנחם מנשה הצדיק העצום הבבא סאלי זיע"א – רבי ישראל אבוחצירא. וכך גם היה מספר מרן הראשל"צ מרדכי אליהו זצוק"ל על "הפחח", ומדבריו אפשר להבין כי המושג "צדיק יסוד עולם" פירושו צדיק מיוחד שיכול להשפיע ובאמת משפיע על ניהול העולם בתפילתו. הוא כל כך חביב לפני הקב"ה ונחשב אצלו כבן בית, עד שתפילתו נשמעת גם לדבר גדול כזה.

 

כזה היה הצדיק העצום רבי מנחם מנשה הפחח, וכזו הייתה תפילתו!

 

אשריו ואשרינו שזכינו שצדיק כזה שכן בינינו ועכשיו מליץ יושר על עם ישראל, אמן.

 

ספר מרתק, סוחף מלא נקודות דרך מרגשות ומלאות בתובנות, מוסר והכוונה, בתוספת תמונות ייחודיות.

 

279 עמודים, כריכה קשה.

 

 מומלץ מאוד!

 

מתאים גם כמתנה מקורית ומעניינת!

מחיר באתר

$12.96

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-1883
תיאור הספר "יחקור המבין וידע המשכיל כי אין בי לא חכמה ולא תושיה, לא דעת ולא תבונה, להבין אמרי בינה, וכל הכתוב בפנים הוא בבחירת ה' ובגזירתו על נשמתי, כי הוא אמר ויהי הוא ציוה ויעמוד…" דברי פתיחת ספר "אהבת חיים" של ה"פחח" – המקובל רבי מנחם מנשה, סביו של המחבר – הרב מנחם מנשה. מילים המקפלות ומסתירות את צניעותו של הצדיק שהייתה דרך חייו והוראת חכם!   הפחח – סיפור חייו של אחד מל"ו הצדיקים שהיו בדורנו – מורנו הרב מנחם מנשה – הפחח זיע"א, שחיבר וליקט נכדו שיבדל"א – הרב מנחם מנשה, נקודות חשובות בחייו ובימי עם ישראל בתקופתו.   הפחח – רוב בני האדם לא יכולים להבחין במדרגות הצדיקים הגדולים שחיים בינינו, שבשבילם כולם אחד. אבל צדיקי עליון יכוילם להבחין במדרגתם, כך הבחין ברבי מנחם מנשה הצדיק העצום הבבא סאלי זיע"א – רבי ישראל אבוחצירא. וכך גם היה מספר מרן הראשל"צ מרדכי אליהו זצוק"ל על "הפחח", ומדבריו אפשר להבין כי המושג "צדיק יסוד עולם" פירושו צדיק מיוחד שיכול להשפיע ובאמת משפיע על ניהול העולם בתפילתו. הוא כל כך חביב לפני הקב"ה ונחשב אצלו כבן בית, עד שתפילתו נשמעת גם לדבר גדול כזה.   כזה היה הצדיק העצום רבי מנחם מנשה הפחח, וכזו הייתה תפילתו!   אשריו ואשרינו שזכינו שצדיק כזה שכן בינינו ועכשיו מליץ יושר על עם ישראל, אמן.   ספר מרתק, סוחף מלא נקודות דרך מרגשות ומלאות בתובנות, מוסר והכוונה, בתוספת תמונות ייחודיות.   279 עמודים, כריכה קשה.    מומלץ מאוד!   מתאים גם כמתנה מקורית ומעניינת!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "הפחח, חכם מנחם מנשה"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה