השראה יומית – הרב יצחק פנגר

מי מאיתנו לא התעורר פעם בבוקר על צד שמאל?

מי מאיתנו אינו זוכר יום שהתחיל עקום והמשיך להתנהל בעצלתיים?

מי מאיתנו אינו מכיר את התחושה שמלווה אותנו בימים מסוימים, כביכול "מהיום הז כבר לא יצא שום דבר טוב"?

למי מאיתנו זרה תחושת הכבדות, הלאות, המקשה עלינו לעיתים להתנתק מעפרוריות החיים החדגונית ולהמריא אל על?

 

כל התשובות לשאלות אלה ועוד – בספר הסוחף והמרתק "השראה יומית" של הרב יצחק פנגר!

 

השראה יומית – 101 נקוודת אור לשגרת היומיום, עצות מובאות, בדיחות ורעיונות שירעננו לנו כל יום בחיים!

 

השראה יומית – לפעמים, ההבדל בין יום פורה ומוצלח לבין יום אפרורי ומדשדש הינו רגע אחד של הארה, של השראה, שבכדי לספוג השראה שתזניק אותנו אל השמים – אין צורך לזכות בלוטו וגם לא לטפס על האוורסט. לפעמים, משפט אחד קטן, ברגע הנכון – יעשה את ההבדל!

 

השראה יומית – לברק ההכרה, המכה בלב ברגע אחד ומותיר חותם ארוך טווח קוראים חז"ל הקדושים בלשונם הטהורה: "נכנסו בו הדברים כארס של עכנאי…" מדובר בתיאור של משפט, של אפיזודה, אולי תובנה או הארה אשר אנם נכנסים מאוזן אחת ויוצאים מרעותה, אלא חודרים אל הלב ומלווים אותנו במשך ימים, שבועות, ולפעמים אפילו במהלך מסכת חיים שלמה.

 

השראה יומית – ספר זה נועד להעניק לכל אחד מאיתנו השראות שכאלו. משפטים קצרים, מעין 'טעימות' או הבזקי אור, אשר ביכולתם להאיר את האפילה בה אנו שרויים ברגע מסוים ולצבוע את חיי היומיום באינספור גוונים מופלאים. אניני הטעם יוכלו למצוא בו הארה והשראה שתחלץ אותם מאפרוריות השגרה ותקפיץ את חיי היומיום שלהם לפסגות חדשות!

 

אל תפספסו את ההזדמנות לזכות בהשראות ייחודיות ובתובנות מחכימות שיהפכו את החיים שלכם לנעימים יותר!

 

271 עמודים מרתקים וסוחפים, כריכה קשה.

 

מחיר באתר

$14.81

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-1844
תיאור הספר מי מאיתנו לא התעורר פעם בבוקר על צד שמאל? מי מאיתנו אינו זוכר יום שהתחיל עקום והמשיך להתנהל בעצלתיים? מי מאיתנו אינו מכיר את התחושה שמלווה אותנו בימים מסוימים, כביכול "מהיום הז כבר לא יצא שום דבר טוב"? למי מאיתנו זרה תחושת הכבדות, הלאות, המקשה עלינו לעיתים להתנתק מעפרוריות החיים החדגונית ולהמריא אל על?   כל התשובות לשאלות אלה ועוד – בספר הסוחף והמרתק "השראה יומית" של הרב יצחק פנגר!   השראה יומית – 101 נקוודת אור לשגרת היומיום, עצות מובאות, בדיחות ורעיונות שירעננו לנו כל יום בחיים!   השראה יומית – לפעמים, ההבדל בין יום פורה ומוצלח לבין יום אפרורי ומדשדש הינו רגע אחד של הארה, של השראה, שבכדי לספוג השראה שתזניק אותנו אל השמים – אין צורך לזכות בלוטו וגם לא לטפס על האוורסט. לפעמים, משפט אחד קטן, ברגע הנכון – יעשה את ההבדל!   השראה יומית – לברק ההכרה, המכה בלב ברגע אחד ומותיר חותם ארוך טווח קוראים חז"ל הקדושים בלשונם הטהורה: "נכנסו בו הדברים כארס של עכנאי…" מדובר בתיאור של משפט, של אפיזודה, אולי תובנה או הארה אשר אנם נכנסים מאוזן אחת ויוצאים מרעותה, אלא חודרים אל הלב ומלווים אותנו במשך ימים, שבועות, ולפעמים אפילו במהלך מסכת חיים שלמה.   השראה יומית – ספר זה נועד להעניק לכל אחד מאיתנו השראות שכאלו. משפטים קצרים, מעין 'טעימות' או הבזקי אור, אשר ביכולתם להאיר את האפילה בה אנו שרויים ברגע מסוים ולצבוע את חיי היומיום באינספור גוונים מופלאים. אניני הטעם יוכלו למצוא בו הארה והשראה שתחלץ אותם מאפרוריות השגרה ותקפיץ את חיי היומיום שלהם לפסגות חדשות!   אל תפספסו את ההזדמנות לזכות בהשראות ייחודיות ובתובנות מחכימות שיהפכו את החיים שלכם לנעימים יותר!   271 עמודים מרתקים וסוחפים, כריכה קשה.  

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "השראה יומית - הרב יצחק פנגר"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה