השתיקה שבין המילים – מיכל בוני

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

השתיקה שבין המילים! סיפור מרגש וסוחף!

 

השתיקה שבין המילים – סיפור מרגש וסוחף, חוויה מרתקת, כובשת ומלאת הומור על סיפורה של תמר, בת קיבוץ בעלת כישרון כתיבה נפלא שמוביל אותה להצלחה הגדולה ולתפנית של חייה. הסיפור מטפל בנושאים רגישים של שייכות, יחסי אנוש, חיפוש, משמעות ועוד. מאת המחברת מיכל בוני.

 

השתיקה שבין המילים – תמר, בת קיבוץ אכפתית ונמרצת, בעלת כושר ביטוי ייחודי, מזהה את הכוח של המילה הכתובה. בתור כתבת מרכזית של בטאון שמאל פעיל, היא מקדמת ערכים של שוויון ושל צדק חברתי. היא סוחפת אחריה ציבור קוראים נלהב, אולם במקביל רומסת בשנינות כל מי שאינו מיישר איתה קו… עד אותו יום שבו קורס ברעש גדול כל מה שבנתה בעמל, וכבר אין לה לאן לחזור. כאובה ומושפלת היא נוצרת את העט ומשקמת את שברי חייה. את דרכה הסוערת של תמר מלווה אבי, בעלה המסור והתומך. במסגרת עבודתו הוא מטפל בבני נוער עם מגוון קשיים, אולם דווקא מול סוד ימי נעוריו שלו הוא חושש לעמוד. מתוך התהליכים של אבי ותמר עולים נושאים חשובים ורגישים כגון יחסי אנוש, צורך בשייכות, חיפוש משמעות ועוד.

 

320 עמודים, כריכה רכה.

מחיר באתר

$9.26

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 38-1826
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   השתיקה שבין המילים! סיפור מרגש וסוחף!   השתיקה שבין המילים – סיפור מרגש וסוחף, חוויה מרתקת, כובשת ומלאת הומור על סיפורה של תמר, בת קיבוץ בעלת כישרון כתיבה נפלא שמוביל אותה להצלחה הגדולה ולתפנית של חייה. הסיפור מטפל בנושאים רגישים של שייכות, יחסי אנוש, חיפוש, משמעות ועוד. מאת המחברת מיכל בוני.   השתיקה שבין המילים – תמר, בת קיבוץ אכפתית ונמרצת, בעלת כושר ביטוי ייחודי, מזהה את הכוח של המילה הכתובה. בתור כתבת מרכזית של בטאון שמאל פעיל, היא מקדמת ערכים של שוויון ושל צדק חברתי. היא סוחפת אחריה ציבור קוראים נלהב, אולם במקביל רומסת בשנינות כל מי שאינו מיישר איתה קו… עד אותו יום שבו קורס ברעש גדול כל מה שבנתה בעמל, וכבר אין לה לאן לחזור. כאובה ומושפלת היא נוצרת את העט ומשקמת את שברי חייה. את דרכה הסוערת של תמר מלווה אבי, בעלה המסור והתומך. במסגרת עבודתו הוא מטפל בבני נוער עם מגוון קשיים, אולם דווקא מול סוד ימי נעוריו שלו הוא חושש לעמוד. מתוך התהליכים של אבי ותמר עולים נושאים חשובים ורגישים כגון יחסי אנוש, צורך בשייכות, חיפוש משמעות ועוד.   320 עמודים, כריכה רכה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "השתיקה שבין המילים - מיכל בוני"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה