התגלות

"הרגשתי כמו צינור, חשתי שהקב"ה רוצה שהמסרים יעברו דרכי, דרך מציאות כאביי ויסוריי, מהבשר שלי. המילים ביומן זה נכתבו מלב שותת דם, מתוך סאת ייסורים מזוקקת וצרופה שטלטלה את נפשי, ובד בבד מתוך התמודדות ואחיזה בתעצומות לב ונפש באמונה בבורא העולם, וזאת גם אשר אימת המוות הייתה תלויה ועומדת על מול עיניי…" (הקדמת המחברת)

 

התגלות אור הריפוי – קטעי יומן מרגשים של יועצת לריפוי גוף ונפש על ניסי הריפוי מהמחלה, בשילוב הדרכה לריפוי טבעי ודברי חיזוק מהצדיק הרב אשר פריינד זצוק"ל, מאת המחברת ריבה שטיינר.

 

התגלות אור הריפוי – מאפשר לקוראים להתוודע למסע רוחני מיוחד במינו של המחברת ריבה שטיינר, יועצת לריפוי גוף-נפש-רוח, בתהליך ההחלמה שלה ממחלת הסרטן. הספר ישאיר אתכם פעורי פה לנוכח גילוי הלב של המחברת, בשיתוף ברגשותיה ובפחדיה, בתובנות שהגיעה אליהן, והעבודה העצמית שעשתה כדי להתעלות דרכן.

 

"אם כן, יש תכלית לייסורים שלי, יש תכלית למחלה הקשה הזאת שחדרה לגופי. שכבתי במיטה חלשה, גוססת, אבל ליבי התרונן עם התובנות שבאו לי. גידול, לגדול. לא לשבת בפינה ולהיכנע ליצר הרע. לא ולא, עלי לצאת בגדול ולפרסם את הקדוש ברוך הוא…" (ריבה שטיינר).

 

התגלות אור הריפוי – המחברת מובילה את הקוראים למסע מרתק ומחכים, המלמד אותנו איך לגלות בתוכנו כוחות עצומים לריפוי, איך לגלות את כוח האהבה הטמון בנו, איך לגלות את מציאות השם יתברך בחיינו, ואיך לגלות את עצמנו – לעצמנו!

 

"התגלות אור הריפוי הינו מדריך רגשי ורוחני להתמודדות בחיים עם ניסינות וקשיים ויציאה לאור גדול" (הרב משה אינהורן שליט"א).

"זוהי יצירת מופת ייחודית לריפוי" (ד"ר פנחס לנדאו יח').

 

זהו מסע קריאה שלא תוכלו להניח לו דקה!

 

500 עמודים מרתקים וסוחפים, כריכה רכה.

מחיר באתר

$18.48

+ -
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-1824
תיאור הספר "הרגשתי כמו צינור, חשתי שהקב"ה רוצה שהמסרים יעברו דרכי, דרך מציאות כאביי ויסוריי, מהבשר שלי. המילים ביומן זה נכתבו מלב שותת דם, מתוך סאת ייסורים מזוקקת וצרופה שטלטלה את נפשי, ובד בבד מתוך התמודדות ואחיזה בתעצומות לב ונפש באמונה בבורא העולם, וזאת גם אשר אימת המוות הייתה תלויה ועומדת על מול עיניי…" (הקדמת המחברת)   התגלות אור הריפוי – קטעי יומן מרגשים של יועצת לריפוי גוף ונפש על ניסי הריפוי מהמחלה, בשילוב הדרכה לריפוי טבעי ודברי חיזוק מהצדיק הרב אשר פריינד זצוק"ל, מאת המחברת ריבה שטיינר.   התגלות אור הריפוי – מאפשר לקוראים להתוודע למסע רוחני מיוחד במינו של המחברת ריבה שטיינר, יועצת לריפוי גוף-נפש-רוח, בתהליך ההחלמה שלה ממחלת הסרטן. הספר ישאיר אתכם פעורי פה לנוכח גילוי הלב של המחברת, בשיתוף ברגשותיה ובפחדיה, בתובנות שהגיעה אליהן, והעבודה העצמית שעשתה כדי להתעלות דרכן.   "אם כן, יש תכלית לייסורים שלי, יש תכלית למחלה הקשה הזאת שחדרה לגופי. שכבתי במיטה חלשה, גוססת, אבל ליבי התרונן עם התובנות שבאו לי. גידול, לגדול. לא לשבת בפינה ולהיכנע ליצר הרע. לא ולא, עלי לצאת בגדול ולפרסם את הקדוש ברוך הוא…" (ריבה שטיינר).   התגלות אור הריפוי – המחברת מובילה את הקוראים למסע מרתק ומחכים, המלמד אותנו איך לגלות בתוכנו כוחות עצומים לריפוי, איך לגלות את כוח האהבה הטמון בנו, איך לגלות את מציאות השם יתברך בחיינו, ואיך לגלות את עצמנו – לעצמנו!   "התגלות אור הריפוי הינו מדריך רגשי ורוחני להתמודדות בחיים עם ניסינות וקשיים ויציאה לאור גדול" (הרב משה אינהורן שליט"א). "זוהי יצירת מופת ייחודית לריפוי" (ד"ר פנחס לנדאו יח').   זהו מסע קריאה שלא תוכלו להניח לו דקה!   500 עמודים מרתקים וסוחפים, כריכה רכה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "התגלות"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה