והיכן היה אלוקים בזמן השואה? – מנחם מיכאל גיטיק

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

והיכן היה אלוקים בזמן השואה? – מחקר מדהים על שואת יהדות אירופה!

 

והיכן היה אלוקים בזמן השואה? – מחקר עצמאי ומקורי המהווה ניסיון לראות את הסיבות ואת מהלכה הטראגי של השואה של יהדות אירופה בתקופת הנאצים במלחמת העולם השנייה 1933-1945, מנקודת מבטה של המסורת היהודית הרוחנית, מאת מנחם מיכאל גיטיק.

 

והיכן היה אלוקים בזמן השואה? – ספר זה מאגד מידע נפלא אשר יאפשר לקורא להכיר בתוצאות השואה בתור אבידה ענקית גם במישור האישי, לחוש את כאב האובדן במלואו ולגשת אל הפעולות שמטרתן תיקון ושחזור מערך החיים בכל שלמותו.

 

"זה קונץ גדול להיות יהודי, להיות יהודי פירושו לבכות בעוד אתה צוחק, להתכופף בעוד הנך עומד זקוף, לדעת לשתוק גם כאשר אתה מדבר…" רבי יצחק מוורקי.

 

מומלץ מאוד! ספר מרתק וסוחף!

 

238 עמודים, כריכה רכה.

 

מחיר באתר

$13.22

+ -
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: shoa-1
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   והיכן היה אלוקים בזמן השואה? – מחקר מדהים על שואת יהדות אירופה!   והיכן היה אלוקים בזמן השואה? – מחקר עצמאי ומקורי המהווה ניסיון לראות את הסיבות ואת מהלכה הטראגי של השואה של יהדות אירופה בתקופת הנאצים במלחמת העולם השנייה 1933-1945, מנקודת מבטה של המסורת היהודית הרוחנית, מאת מנחם מיכאל גיטיק.   והיכן היה אלוקים בזמן השואה? – ספר זה מאגד מידע נפלא אשר יאפשר לקורא להכיר בתוצאות השואה בתור אבידה ענקית גם במישור האישי, לחוש את כאב האובדן במלואו ולגשת אל הפעולות שמטרתן תיקון ושחזור מערך החיים בכל שלמותו.   "זה קונץ גדול להיות יהודי, להיות יהודי פירושו לבכות בעוד אתה צוחק, להתכופף בעוד הנך עומד זקוף, לדעת לשתוק גם כאשר אתה מדבר…" רבי יצחק מוורקי.   מומלץ מאוד! ספר מרתק וסוחף!   238 עמודים, כריכה רכה.  

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "והיכן היה אלוקים בזמן השואה? - מנחם מיכאל גיטיק"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה