ולחתונה – הרב אבנר קוואס

מציאת הזיווג היא הציר המרכזי ביותר בחייו של האדם.
איך עושים את זה? איך מתמודדים עם האתגר הכי עדין
בחיים? מהן הטעויות הנפוצות? ובכלל, מי אני?…

ולחתונה – חוברת הדרכה נפלאה שחיבר הרב אבנר קוואס בה הוא נותן מענה בצורה מתומצתת, קולחת וזורמת לכל המבקשים להגיע למסקנות הנכונות במציאת הזיווג.

ולחתונה – שלמות האדם מושגת רק על ידי הקמת בית. העבודה, הקריירה, הדירה וכל השאר הם רק העטיפה. הפרויקט המורכב והעדין ביותר הוא להתחתן ולהקים בית. לכל זוג יש הרמוניה אחרת, כל ילד שנולד הוא עולם חדש, עולם בפני עצמו. כדי להגיע למעמד נפלא זה עלינו להכין את הרגע ולעשות שיעורי בית קודם הכניסה לחופה. וחוברת זו היא שיעורי הבית! וביחד עם הרב קוואס ייגש הקורא לבדיקה, להתלבטות, להחלטה ו… לחתונה!

ולחתונה – החוברת מיועדת לכל גווני הקשת החברתית – חילונים, מסורתיים ודתיים. ובנוסף, הדברים בחוברת זו מכוונים למציאת זיווג ראשון או זיווג שני. כל אחד ילמד את העקרונות במאמרים אלו ולאורם ילך עד החופה.

המלצת המחבר – כדאי מאוד לקרוא את החוברת לפחות פעמיים באופן יסודי!

92 עמודים, כריכה רכה

מחיר באתר

$11.70

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 39-7188
תיאור הספר מציאת הזיווג היא הציר המרכזי ביותר בחייו של האדם. איך עושים את זה? איך מתמודדים עם האתגר הכי עדין בחיים? מהן הטעויות הנפוצות? ובכלל, מי אני?… ולחתונה – חוברת הדרכה נפלאה שחיבר הרב אבנר קוואס בה הוא נותן מענה בצורה מתומצתת, קולחת וזורמת לכל המבקשים להגיע למסקנות הנכונות במציאת הזיווג. ולחתונה – שלמות האדם מושגת רק על ידי הקמת בית. העבודה, הקריירה, הדירה וכל השאר הם רק העטיפה. הפרויקט המורכב והעדין ביותר הוא להתחתן ולהקים בית. לכל זוג יש הרמוניה אחרת, כל ילד שנולד הוא עולם חדש, עולם בפני עצמו. כדי להגיע למעמד נפלא זה עלינו להכין את הרגע ולעשות שיעורי בית קודם הכניסה לחופה. וחוברת זו היא שיעורי הבית! וביחד עם הרב קוואס ייגש הקורא לבדיקה, להתלבטות, להחלטה ו… לחתונה! ולחתונה – החוברת מיועדת לכל גווני הקשת החברתית – חילונים, מסורתיים ודתיים. ובנוסף, הדברים בחוברת זו מכוונים למציאת זיווג ראשון או זיווג שני. כל אחד ילמד את העקרונות במאמרים אלו ולאורם ילך עד החופה. המלצת המחבר – כדאי מאוד לקרוא את החוברת לפחות פעמיים באופן יסודי! 92 עמודים, כריכה רכה

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "ולחתונה - הרב אבנר קוואס"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה