לא תנצחו אותי

“כשתקראו על שלום לוי ועל הניסיונות בהם עמד, על ההרפתקאות שרדפו אותו בזו אחר זו, אתם לא תאמינו. אפילו תחשבו שאני סופרת דמיונית, ‘מאיפה היא שאבה את הפנטזיות האלה?’ תשאלו. אבל אני מקדימה ואומרת, שלום לוי הוא דמות אמיתית! כאן בארץ. הוא כתב את קורות חייו בעצמו והן נמסרו לידי דרך בנו. זהו סיפור של גבורה יהודית ועל הכוח הטמון בנו לקדש שם שמים!” (דברי המחברת, א. נחושתן).

 

לא תנצחו אותי – קורות חייו האמיתיים של שלום לוי, שעובדו ונערכו על ידי א. נחושתן, לאחר מחקר מקיף ואיסוף רקע עשיר ומהימן אודות יהדות תימן, מנהגיה וארחות חייה.

 

לא תנצחו אותי – סיפור שגרר גלים ותגובות אוהדות ומתפעמות, יצר הזדהות עמוקה ועורר עניין רב אצל הקוראים שכבר נחשפו לסיפור זה (ב”יתד נאמן”) ואשר חשו קשר אישי אל הילד האמיץ.

 

שלום לוי התייתם מהוריו כשהיה בגיל תשע. מיום זה ואילך התהפכו חייו על פיהם. בפקודת האימאם מלך תימן – מוכרחים כל הילדים היתומים להמיר את דתם ולהתאסלם, רח”ל. הוא נדד בין הכפרים, נכלא מספר פעמים בתנאים מחפירים ועמד בגבורה בכל הניסיונות הללו. באמונה, בתקווה ובלא מעט שובבות ילדותית – שחק שלום לכל רודפיו. שלום דבק בדת אבותינו כשהוא מוכן להשליך את חייו מנגד, לרעוב ולספוג עינויים. היו מקומות בהם פגש ביהודים טובים שעזרו לו בשמחה, אך לא תמיד. קטעים ארוכים מהדרך עשה בבדידות משמימה כשאבי יתומים, בורא עולם, תומך בו ביד רחומה, ושמחה תמידית ואומץ לב משמשים לו לחברה. כל פרק ממסעו של שלום לוי מקפל בתוכו הרפתאות אין סוף.

 

ואתם, הקוראים היקרים, מוזמנים ללוות אותו במסעו המפעים, יחד איתו לקוות, להאמין, למחות דמעה, לחייך ולהודות!

 

291 עמודים מרתקים וסוחפים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$14.63

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 38-1772
תיאור הספר “כשתקראו על שלום לוי ועל הניסיונות בהם עמד, על ההרפתקאות שרדפו אותו בזו אחר זו, אתם לא תאמינו. אפילו תחשבו שאני סופרת דמיונית, ‘מאיפה היא שאבה את הפנטזיות האלה?’ תשאלו. אבל אני מקדימה ואומרת, שלום לוי הוא דמות אמיתית! כאן בארץ. הוא כתב את קורות חייו בעצמו והן נמסרו לידי דרך בנו. זהו סיפור של גבורה יהודית ועל הכוח הטמון בנו לקדש שם שמים!” (דברי המחברת, א. נחושתן).   לא תנצחו אותי – קורות חייו האמיתיים של שלום לוי, שעובדו ונערכו על ידי א. נחושתן, לאחר מחקר מקיף ואיסוף רקע עשיר ומהימן אודות יהדות תימן, מנהגיה וארחות חייה.   לא תנצחו אותי – סיפור שגרר גלים ותגובות אוהדות ומתפעמות, יצר הזדהות עמוקה ועורר עניין רב אצל הקוראים שכבר נחשפו לסיפור זה (ב”יתד נאמן”) ואשר חשו קשר אישי אל הילד האמיץ.   שלום לוי התייתם מהוריו כשהיה בגיל תשע. מיום זה ואילך התהפכו חייו על פיהם. בפקודת האימאם מלך תימן – מוכרחים כל הילדים היתומים להמיר את דתם ולהתאסלם, רח”ל. הוא נדד בין הכפרים, נכלא מספר פעמים בתנאים מחפירים ועמד בגבורה בכל הניסיונות הללו. באמונה, בתקווה ובלא מעט שובבות ילדותית – שחק שלום לכל רודפיו. שלום דבק בדת אבותינו כשהוא מוכן להשליך את חייו מנגד, לרעוב ולספוג עינויים. היו מקומות בהם פגש ביהודים טובים שעזרו לו בשמחה, אך לא תמיד. קטעים ארוכים מהדרך עשה בבדידות משמימה כשאבי יתומים, בורא עולם, תומך בו ביד רחומה, ושמחה תמידית ואומץ לב משמשים לו לחברה. כל פרק ממסעו של שלום לוי מקפל בתוכו הרפתאות אין סוף.   ואתם, הקוראים היקרים, מוזמנים ללוות אותו במסעו המפעים, יחד איתו לקוות, להאמין, למחות דמעה, לחייך ולהודות!   291 עמודים מרתקים וסוחפים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "לא תנצחו אותי"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה