להיות בשמחה – רן ובר

חדש בברסלב ישראל!!!

 

ספרו החדש של רן ובר “להיות בשמחה”

 

במשך מאות שנים ניסו רבים לפצח את סוד האושר של בני האדם. רבי נחמן מברסלב שהגותו המהפכנית השפיעה על דורות רבים, הצליח לפני מאתיים שנה לנסח כללים ועצות מעשיות שיהפכו את המשימה ליומיומית וברת יישום.

על ידי תובנות ותרגילים לאור משנתו של רבי נחמן, מנווט רן ובר בין משוכות החיים לבין פסגות האושר והשמחה. בכתיבתו הייחודית והקולחת הוא מגיש סיפורים המציגים תהליכים של שינוי ובחירה לצד התמודדות עם המצבים הקשים ביותר והאפשרות המדהימה והמרתקת להיות בשמחה כנגד כל הסיכויים ומורכבותם של החיים.

לכולנו מגיע לחיות חיים מלאים בשמחה. השמחה מעניקה משמעות ועומק לחיינו בכל התחומים, החל מחינוך דרך זוגיות, משפחה ועד העיסוק והאפשרות להגשים את ייעודינו.

 

ספר חובה!!!

 

224 עמודים, כריכה קשה.

 

מחיר באתר

$13.03

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 123-1236
תיאור הספר חדש בברסלב ישראל!!!   ספרו החדש של רן ובר “להיות בשמחה”   במשך מאות שנים ניסו רבים לפצח את סוד האושר של בני האדם. רבי נחמן מברסלב שהגותו המהפכנית השפיעה על דורות רבים, הצליח לפני מאתיים שנה לנסח כללים ועצות מעשיות שיהפכו את המשימה ליומיומית וברת יישום. על ידי תובנות ותרגילים לאור משנתו של רבי נחמן, מנווט רן ובר בין משוכות החיים לבין פסגות האושר והשמחה. בכתיבתו הייחודית והקולחת הוא מגיש סיפורים המציגים תהליכים של שינוי ובחירה לצד התמודדות עם המצבים הקשים ביותר והאפשרות המדהימה והמרתקת להיות בשמחה כנגד כל הסיכויים ומורכבותם של החיים. לכולנו מגיע לחיות חיים מלאים בשמחה. השמחה מעניקה משמעות ועומק לחיינו בכל התחומים, החל מחינוך דרך זוגיות, משפחה ועד העיסוק והאפשרות להגשים את ייעודינו.   ספר חובה!!!   224 עמודים, כריכה קשה.  

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "להיות בשמחה - רן ובר"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה