לימוד ספרדית בהנאה ללא עזרת מורה

רוצים ללמוד ספרדית בשיטה קלה ונוחה?

עכשיו תעשו את זה עם הספר המדהים – ספרדית בהנאה, ללא עזרת מורה!

 

ספרדית בהנאה – הספר “ספרדית בהנאה” מאפשר ללמוד  את השפה הספרדית באופן עצמאי וללא ידע מוקדם. שיטת הלימוד החדשנית והיעילה המוגשת בספר, מקלה על המעוניינים ללמוד את השפה במהירות ובדרך נוחה.

 

ספרדית בהנאה – ההגייה הפשוטה של צלילי התנועות והעיצורים, אוצר המילים והמונחים, יסודות הדקדוק וכללי התחביר, מתווים דרך וגישה סלולה אל רזי השפה, לצד הקנייה של הרגלי קריאה מדוייקים והבנה מירבית. הלומד יכול לרכוש מושגים רחבים לשיחה ולכתיבת קטעים שלמים, תוך שימוש נכון של החומר הנלמד בדפי הספר.

 

230 עמודים, כריכה רכה.

 

החלום שלכם ללמוד ספרדית מתגשם!!

מחיר מיוחד רק בחנות ברסלב ישראל!!!

מחיר באתר

$19.83

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 33-1044
תיאור הספר רוצים ללמוד ספרדית בשיטה קלה ונוחה? עכשיו תעשו את זה עם הספר המדהים – ספרדית בהנאה, ללא עזרת מורה!   ספרדית בהנאה – הספר “ספרדית בהנאה” מאפשר ללמוד  את השפה הספרדית באופן עצמאי וללא ידע מוקדם. שיטת הלימוד החדשנית והיעילה המוגשת בספר, מקלה על המעוניינים ללמוד את השפה במהירות ובדרך נוחה.   ספרדית בהנאה – ההגייה הפשוטה של צלילי התנועות והעיצורים, אוצר המילים והמונחים, יסודות הדקדוק וכללי התחביר, מתווים דרך וגישה סלולה אל רזי השפה, לצד הקנייה של הרגלי קריאה מדוייקים והבנה מירבית. הלומד יכול לרכוש מושגים רחבים לשיחה ולכתיבת קטעים שלמים, תוך שימוש נכון של החומר הנלמד בדפי הספר.   230 עמודים, כריכה רכה.   החלום שלכם ללמוד ספרדית מתגשם!! מחיר מיוחד רק בחנות ברסלב ישראל!!!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "לימוד ספרדית בהנאה ללא עזרת מורה"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה