שלום מלכות חלק ב על ליקוטי מוהר”ן

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

ליקוטי מוהר”ן עם פירוש שלום מלכות – מהדורה מפוארת! – תורות מא-ס – מאת הרב שלום ארוש!

 

 

ליקוטי מוהר”ן עם פירוש שלום מלכות – פירוש קל ובהיר לתורות מא-ס (19 תורות) מאת הרב שלום ארוש לספרו של רבי נחמן מברסלב – ליקוטי מוהר”ן! חלק ב מתוך סדרת – שלום מלכות!

 

ליקוטי מוהר”ן עם פירוש שלום מלכות – בחלק העליון מובאים דבריו של רבי נחמן מברסלב כלשונם, ובחלק התחתון הביאורים בשפה קלה ונעימה, בהירה וצחה כדי לזכות כל אדם הרוצה להעמיק וללמוד בספרו הגדול של רבי נחמן מברסלב עליו העיד שהוא “אתחלתא דגאולה” – תחילתה של הגאולה. וכמובן שהלימוד בספר זה מקרב הן את הגאולה הפרטית של האדם והן את הגאולה הכללית של עם ישראל.

 

בהסכמתם של גדולי הדור: הרה”ג אברהם שלום שישא שליט”א, הרה”ג שמעון שפירא שליט”א, הרה”ג ניסן דוד קיוואק שליט”א, הרה”ג שלמה בוסו שליט”א.

חובה בכל בית!

552 עמודים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$15.60

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 7-1003-2
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   ליקוטי מוהר”ן עם פירוש שלום מלכות – מהדורה מפוארת! – תורות מא-ס – מאת הרב שלום ארוש!     ליקוטי מוהר”ן עם פירוש שלום מלכות – פירוש קל ובהיר לתורות מא-ס (19 תורות) מאת הרב שלום ארוש לספרו של רבי נחמן מברסלב – ליקוטי מוהר”ן! חלק ב מתוך סדרת – שלום מלכות!   ליקוטי מוהר”ן עם פירוש שלום מלכות – בחלק העליון מובאים דבריו של רבי נחמן מברסלב כלשונם, ובחלק התחתון הביאורים בשפה קלה ונעימה, בהירה וצחה כדי לזכות כל אדם הרוצה להעמיק וללמוד בספרו הגדול של רבי נחמן מברסלב עליו העיד שהוא “אתחלתא דגאולה” – תחילתה של הגאולה. וכמובן שהלימוד בספר זה מקרב הן את הגאולה הפרטית של האדם והן את הגאולה הכללית של עם ישראל.   בהסכמתם של גדולי הדור: הרה”ג אברהם שלום שישא שליט”א, הרה”ג שמעון שפירא שליט”א, הרה”ג ניסן דוד קיוואק שליט”א, הרה”ג שלמה בוסו שליט”א. חובה בכל בית! 552 עמודים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "שלום מלכות חלק ב על ליקוטי מוהר”ן"?

האימייל לא יוצג באתר.

על המחבר

הרב שלום ארוש

הרב שלום ארוש

More titles from this Author
More titles from this Author

פריטים

  • עורך: הרב שלום ארוש
שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה