מאיבה לאהבה

עומד לו גר על רגל אחת והלל הזקן מתמצת את כל התורה כולה ומלמדהו בטרם יתעייף.

 

אבל איזו תורה הוא מוסר לו?

 

תורת בין אדם לחברו! – "מה ששנוא עליך אל תעשה לחברך"!

 

מאיבה לאהבה – מדריך הלכתי ייחודי בין אדם לחברו העוסק בנושאים חברתיים חשובים – שנאת חינם ואהבת חינם, מאת הרבנים צבי וינברגר וברוך חפץ.

 

מאיבה לאהבה – על רגל אחת לימד הלל הזקן את הגר את כל התורה כולה: מה ששנוא עליך אל תעשה לחברך! זוהי תורת בין אדם לחברו, בה עוסק ספר זה אשר מעניק את היסודות של נושא חשוב זה "על רגל אחת", במילים פשוטות המבהירות את ההלכות הנוגעות לנושא זה, בתוספת דברי מחשבה והשקפה, סיפור "מנותח", והכל בפורמט ייחודי ושווה לכל נפש.

 

מומלץ מאוד!

 

207 עמודים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$5.57

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-1862
תיאור הספר עומד לו גר על רגל אחת והלל הזקן מתמצת את כל התורה כולה ומלמדהו בטרם יתעייף.   אבל איזו תורה הוא מוסר לו?   תורת בין אדם לחברו! – "מה ששנוא עליך אל תעשה לחברך"!   מאיבה לאהבה – מדריך הלכתי ייחודי בין אדם לחברו העוסק בנושאים חברתיים חשובים – שנאת חינם ואהבת חינם, מאת הרבנים צבי וינברגר וברוך חפץ.   מאיבה לאהבה – על רגל אחת לימד הלל הזקן את הגר את כל התורה כולה: מה ששנוא עליך אל תעשה לחברך! זוהי תורת בין אדם לחברו, בה עוסק ספר זה אשר מעניק את היסודות של נושא חשוב זה "על רגל אחת", במילים פשוטות המבהירות את ההלכות הנוגעות לנושא זה, בתוספת דברי מחשבה והשקפה, סיפור "מנותח", והכל בפורמט ייחודי ושווה לכל נפש.   מומלץ מאוד!   207 עמודים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "מאיבה לאהבה"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה