מחכה לתשובה – הרבנית ימימה מזרחי

“לא היו ימים טובים לישראל כט”ו באב וכיום הכיפורים” – למה? מפני שאלה שני ימים שבהם אנו מחכים לתשובה; ירְִצהֶ? אֶרְצהֶ אני? נתְִרַצהֶ? שני ימים שבהם התשובה “מצאתי, מּצָאָתִי אתֵ שֶׁאָהֲבהָ נפַשְִׁי” מהדהדת בחלל האוויר.

 

הספר הזה הוא מעין קובץ תשובות לשאלות שנשאלות כל העת. זו לא משנה סדורה. אין צורך לקרוא בו לפי הסדר. היכן שתפתחו, ייִפּתַָח לכם שַׁעַר בעְֵּת נעְִילתַ שַׁעַר.

 

הספר הזה הוא יד מושטת. הוא מנסה לאחות שברי לוחות. בין אח לבין אחות, בין אהוב לבין אהובתו. תנו אותו ליקיריכם. כל כולו – סליחה. כל כולו רצון ליפול האחד לזרועות רעהו בפיוס גדול.

 

יחד, ננסה להמציא מחילה לפני שעת הנעילה.

 

כריכה קשה, 204 עמודים סוחפים!!!

מחיר באתר

$13.09

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 157-654
תיאור הספר “לא היו ימים טובים לישראל כט”ו באב וכיום הכיפורים” – למה? מפני שאלה שני ימים שבהם אנו מחכים לתשובה; ירְִצהֶ? אֶרְצהֶ אני? נתְִרַצהֶ? שני ימים שבהם התשובה “מצאתי, מּצָאָתִי אתֵ שֶׁאָהֲבהָ נפַשְִׁי” מהדהדת בחלל האוויר.   הספר הזה הוא מעין קובץ תשובות לשאלות שנשאלות כל העת. זו לא משנה סדורה. אין צורך לקרוא בו לפי הסדר. היכן שתפתחו, ייִפּתַָח לכם שַׁעַר בעְֵּת נעְִילתַ שַׁעַר.   הספר הזה הוא יד מושטת. הוא מנסה לאחות שברי לוחות. בין אח לבין אחות, בין אהוב לבין אהובתו. תנו אותו ליקיריכם. כל כולו – סליחה. כל כולו רצון ליפול האחד לזרועות רעהו בפיוס גדול.   יחד, ננסה להמציא מחילה לפני שעת הנעילה.   כריכה קשה, 204 עמודים סוחפים!!!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "מחכה לתשובה - הרבנית ימימה מזרחי"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה