מלכה בעל כרחה

שער ארמונו של אחשוורוש נפתח. אתם מוזמנים להיכנס ולחוות את סיפור מגילת אסתר ממש כאילו הייתם שם, על כרי המשי, ליד ושתי היפהפייה הסרבנית, או למרגלות אסתר שקדושה קורנת מפניה השלווים.
זהו סיפור חייה של נעמה, נערה בבלית שבגיל שלוש התגלתה כפלא מוזיקלי והפכה להיות הנגנית הראשית בהיכלם של ארבעה מלכים ושתי מלכות. מבעד לעיניה המשתאות אנחנו פוגשים בדניאל, הנביא מטיל המורא על מלכים ושרים, בוושתי, נסיכה ההופכת למלכה וכמובן, באסתר, הנערה היהודייה שנכנסת לארמונו של אחשוורוש בפרס ומצילה את העם היהודי כולו וגם את נפשה של נעמה.

אורנה בורדמן, מחברת רבי־המכר בודדה במערכה והיינו כחולמים, פורשת סיפור מרתק וחשוב מתולדותיו של העם היהודי בגלות בבל ופרס, ומפיחה חיים בגיבורים שכולנו מכירים. אתם מוזמנים להכיר מקרוב את אסתר, מרדכי, דניאל, אחשוורוש, ושתי והמן ולקרוא את סיפורם כפי שמעולם לא קראתם.

מחיר באתר

$15.60

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 37-1579
תיאור הספר שער ארמונו של אחשוורוש נפתח. אתם מוזמנים להיכנס ולחוות את סיפור מגילת אסתר ממש כאילו הייתם שם, על כרי המשי, ליד ושתי היפהפייה הסרבנית, או למרגלות אסתר שקדושה קורנת מפניה השלווים. זהו סיפור חייה של נעמה, נערה בבלית שבגיל שלוש התגלתה כפלא מוזיקלי והפכה להיות הנגנית הראשית בהיכלם של ארבעה מלכים ושתי מלכות. מבעד לעיניה המשתאות אנחנו פוגשים בדניאל, הנביא מטיל המורא על מלכים ושרים, בוושתי, נסיכה ההופכת למלכה וכמובן, באסתר, הנערה היהודייה שנכנסת לארמונו של אחשוורוש בפרס ומצילה את העם היהודי כולו וגם את נפשה של נעמה. אורנה בורדמן, מחברת רבי־המכר בודדה במערכה והיינו כחולמים, פורשת סיפור מרתק וחשוב מתולדותיו של העם היהודי בגלות בבל ופרס, ומפיחה חיים בגיבורים שכולנו מכירים. אתם מוזמנים להכיר מקרוב את אסתר, מרדכי, דניאל, אחשוורוש, ושתי והמן ולקרוא את סיפורם כפי שמעולם לא קראתם.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "מלכה בעל כרחה"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה