אבני חן שלך באהבה

רוצה להצליח בחיים?

אז תני חיוך!

אבל את חושבת שהחיוך הוא דבר חיצוני?

לא, הוא מאוד פנימי!

כי איך אומרים העולם, “חייך לעולם והעולם יחייך אליך”…

אז תחייכי לעולם!

 

אבני חן “שלך באהבה” – אם את רוצה להצליח, אם את רוצה להיות עם חיוך נפלא על הפנים כל הזמן, את חייבת לקרוא את אבני החן, מכתב אישי של הרב שלום ארוש לכל בנות ישראל – שלך באהבה – לנשים בלבד! חוברת הכוונה ייחודית לכל כיס ותיק! לכל מצב וזמן!

 

וככה זה מתחיל, “שלום לך, תני חיוך! צריכים לחייך, החיוך פותח את הלב! את חושבת שהחיוך זה דבר חיצוני. לא! החיוך הוא מאוד מאוד פנימי… חייכי לעולם והעולם יחייך אליך! ואת בטח רוצה להצליח. השאלה היא, מה זו הצלחה? ובכן, הצלחה זה חבר טוב, אחר כך בעל טוב. הצלחה זה זוגיות טובה. אה, גם כסף, עם חיוכים בלי קושי, בנחת, ברווח… בקיצור, בחיוך….. אדם רוצה להצליח בחיים, רוצה להיות בריא בגוף ובנפש, והעיקר להיות בשמחה. הכל טוב ויפה. נו, את רוצה להצליח? אז תדעי לך – שההצלחה שלך בידיים שלך! חשוב מאוד שכל אישה תדע את החשיבות שלה, והיא גדולה מאוד! יש לכן בינה יתירה – כך הבורא ברא אתכן. יש לך עדיפות. רואים שנשים מובילות את העולם. ככה זה!…” (הרב שלום ארוש).

לאבני החן מצורף בסוף החוברת תיקון הכללי.

 

הדרך הבטוחה להצלחה, להיות מאושרת ומחייכת – היא עם אבני החן “שלך באהבה” – לנשים בלבד!

 

64 עמודים, כריכה רכה.

מחיר באתר

$1.32

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 9-3003
תיאור הספר רוצה להצליח בחיים? אז תני חיוך! אבל את חושבת שהחיוך הוא דבר חיצוני? לא, הוא מאוד פנימי! כי איך אומרים העולם, “חייך לעולם והעולם יחייך אליך”… אז תחייכי לעולם!   אבני חן “שלך באהבה” – אם את רוצה להצליח, אם את רוצה להיות עם חיוך נפלא על הפנים כל הזמן, את חייבת לקרוא את אבני החן, מכתב אישי של הרב שלום ארוש לכל בנות ישראל – שלך באהבה – לנשים בלבד! חוברת הכוונה ייחודית לכל כיס ותיק! לכל מצב וזמן!   וככה זה מתחיל, “שלום לך, תני חיוך! צריכים לחייך, החיוך פותח את הלב! את חושבת שהחיוך זה דבר חיצוני. לא! החיוך הוא מאוד מאוד פנימי… חייכי לעולם והעולם יחייך אליך! ואת בטח רוצה להצליח. השאלה היא, מה זו הצלחה? ובכן, הצלחה זה חבר טוב, אחר כך בעל טוב. הצלחה זה זוגיות טובה. אה, גם כסף, עם חיוכים בלי קושי, בנחת, ברווח… בקיצור, בחיוך….. אדם רוצה להצליח בחיים, רוצה להיות בריא בגוף ובנפש, והעיקר להיות בשמחה. הכל טוב ויפה. נו, את רוצה להצליח? אז תדעי לך – שההצלחה שלך בידיים שלך! חשוב מאוד שכל אישה תדע את החשיבות שלה, והיא גדולה מאוד! יש לכן בינה יתירה – כך הבורא ברא אתכן. יש לך עדיפות. רואים שנשים מובילות את העולם. ככה זה!…” (הרב שלום ארוש). לאבני החן מצורף בסוף החוברת תיקון הכללי.   הדרך הבטוחה להצלחה, להיות מאושרת ומחייכת – היא עם אבני החן “שלך באהבה” – לנשים בלבד!   64 עמודים, כריכה רכה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "אבני חן שלך באהבה"?

האימייל לא יוצג באתר.

על המחבר

הרב שלום ארוש

הרב שלום ארוש

More titles from this Author
More titles from this Author

פריטים

  • עורך: הרב שלום ארוש
שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה