סט ומתוק האור – סוכות, הושענא רבה ושמיני עצרת

ושמחת בחגך, והיית אך שמח!

ומתוק האור – שני כרכים יחודיים מלאים בדרשות ופנינים, משלים נאים, סיפורי מופת על סוכות, הושענא רבה ושמיני עצרת, סדר הושענות ומגילת קהלת מאוצרו של המחבר הרב שלמה לוונשטיין, לקט משיעוריו הנודעים של הרב – בעל פה ובכתב – מהם ניתן לממש בחוש עד כמה התורה “מתוקה מדבש ונופת צופים”.

ומתוק האור – בשני כרכים נפלאים אלה מעביר הרב את הדברים כצורתם, בבחינת “רואים את הקולות”, על החגים הנפלאים מלאי ההוד והעוצמה. שני החלקים מהווים יחד שילוב מרומם של שמחה וגילה הבאים לידי ביטוי בדרשות וברעיונות המעוררים את הלב.

ומתוק האור – כמו בספרים שחיבר, גם בשני כרכים אלה באים זה לצד זה פנינים ואמרות, משלים ורעינות, דברי מוסר וחיזוק ועובדות נאמנות מגדולי הדור שליט”א, המהווים אוצר בלום של תורה ומוסר שכל אחד יכול לרוות בהם את צמאונו ולהחיות את נפשו במתיקות.

ומתוק האור – שני כרכים, 451 עמודים, כריכה קשה.

מומלץ מאוד!

מחיר באתר

$19.83

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 35-1666
תיאור הספר ושמחת בחגך, והיית אך שמח! ומתוק האור – שני כרכים יחודיים מלאים בדרשות ופנינים, משלים נאים, סיפורי מופת על סוכות, הושענא רבה ושמיני עצרת, סדר הושענות ומגילת קהלת מאוצרו של המחבר הרב שלמה לוונשטיין, לקט משיעוריו הנודעים של הרב – בעל פה ובכתב – מהם ניתן לממש בחוש עד כמה התורה “מתוקה מדבש ונופת צופים”. ומתוק האור – בשני כרכים נפלאים אלה מעביר הרב את הדברים כצורתם, בבחינת “רואים את הקולות”, על החגים הנפלאים מלאי ההוד והעוצמה. שני החלקים מהווים יחד שילוב מרומם של שמחה וגילה הבאים לידי ביטוי בדרשות וברעיונות המעוררים את הלב. ומתוק האור – כמו בספרים שחיבר, גם בשני כרכים אלה באים זה לצד זה פנינים ואמרות, משלים ורעינות, דברי מוסר וחיזוק ועובדות נאמנות מגדולי הדור שליט”א, המהווים אוצר בלום של תורה ומוסר שכל אחד יכול לרוות בהם את צמאונו ולהחיות את נפשו במתיקות. ומתוק האור – שני כרכים, 451 עמודים, כריכה קשה. מומלץ מאוד!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "סט ומתוק האור - סוכות, הושענא רבה ושמיני עצרת"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה