ספר הכוזרי כריכה קשה – עם הערות מרבי יהודה אבן שמואל

ספר הכוזרי המנוקד – כולל השמטות – ספר יסוד של אמונת ישראל והגותו, היסוד הלאומי של היהדות שחיבר רבי יהודה הלוי, תרגום מנוקד ומפוסק ומלווה מראה מקומות והערות עם מבוא מאת רבי יהודה אבן שמואל איש ירושלים. הספר מוגש במתכונת של חמישה מאמרים עם פתיחה.

“למעלה מ-30 שנים עבד רבי יהודה אבן שמואל על התרגום, ליטש ותיקן, והגיה ובדק בנוסחאות שונות כדי להוציא מתחת ידו עבודה מתוקנת. רבי יהודה אבן שמואל לא היה חוקר גרידא, אלא בכל נושא שעסק בו היה מעורב כאילו מעורבות אישית. היה מאחרוני אנשי סגולה של חכמת ישראל שמדעם היה להם משא חיים ולא נושא חיצוני שעל ידו מגיעים לקתדרה באוניברסיטה…” מתוך דברי ההקדמה.

כריכה קשה

מחיר באתר

$21.01

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-2177
תיאור הספר ספר הכוזרי המנוקד – כולל השמטות – ספר יסוד של אמונת ישראל והגותו, היסוד הלאומי של היהדות שחיבר רבי יהודה הלוי, תרגום מנוקד ומפוסק ומלווה מראה מקומות והערות עם מבוא מאת רבי יהודה אבן שמואל איש ירושלים. הספר מוגש במתכונת של חמישה מאמרים עם פתיחה. “למעלה מ-30 שנים עבד רבי יהודה אבן שמואל על התרגום, ליטש ותיקן, והגיה ובדק בנוסחאות שונות כדי להוציא מתחת ידו עבודה מתוקנת. רבי יהודה אבן שמואל לא היה חוקר גרידא, אלא בכל נושא שעסק בו היה מעורב כאילו מעורבות אישית. היה מאחרוני אנשי סגולה של חכמת ישראל שמדעם היה להם משא חיים ולא נושא חיצוני שעל ידו מגיעים לקתדרה באוניברסיטה…” מתוך דברי ההקדמה. כריכה קשה

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "ספר הכוזרי כריכה קשה - עם הערות מרבי יהודה אבן שמואל"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה