שבת לכל המשפחה – שמות

הספר שיעשה לכם ולילדים את השבת!

שבת לכל המשפחה – דברי תורה, חידות, סיפורים וקומיקסים סביב פרשות השבוע ושולחן השבת על ספר שמות.

שבת לכל המשפחה – ספר ייחודי ומדהים! הפתיחה מתחילה עם מתכון לחלות הכי טעימות שאכלתם בשבת – החלה שהופכת כל שולחן שבת למיוחד (בהמשך תמצאו עוד מתכונים מעניינים) קידוש, זמירות ו… קדימה לפרשות, שמוגשות בצורה מאוד מיוחדת וצבעונית על דפי כרום עם סיפורי קומיקס ואיורים מרהיבים עליהם אמונים הציירים הנודעים גדי פולק, דוד גולדשמיט – הידוע בכינויו ‘גולד’, ויוני גרשטין. כמו כן מצורפות הלכות והנהגות הנלמדות מהפרשה. מדור ‘הידעת?!’ שמרחיב את האופקים והרבה חידות, והכל מותאם לגילאים השונים שבבית.

שבת לכל המשפחה – ספר שכשמו כן הוא, לכל בני המשפחה מקטן ועד גדול שימצאו בו עונג רוחני מגוון ומעניין. סביב כל שבת ופרשת השבוע הנקראת בה מוצעים לכם מתכונים לאחת ממנות השבת, שנותנים לשולחן השבת טעם מיוחד בתוספת המדרשים והציורים מלאי החן. בסוף כל פרשה תמצאו גם ביוגרפיות של גדולי ישראל מכל החוגים המעוטרות בדברי תורתם.

95 עמודים סוחפים ומלאים בהומור ותובנות שרק שבת לכל המשפחה נותן, כריכה קשה.

מומלץ מאוד! מתאים כמתנה יחודית!

מחיר באתר

$7.67

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 35-1673
תיאור הספר הספר שיעשה לכם ולילדים את השבת! שבת לכל המשפחה – דברי תורה, חידות, סיפורים וקומיקסים סביב פרשות השבוע ושולחן השבת על ספר שמות. שבת לכל המשפחה – ספר ייחודי ומדהים! הפתיחה מתחילה עם מתכון לחלות הכי טעימות שאכלתם בשבת – החלה שהופכת כל שולחן שבת למיוחד (בהמשך תמצאו עוד מתכונים מעניינים) קידוש, זמירות ו… קדימה לפרשות, שמוגשות בצורה מאוד מיוחדת וצבעונית על דפי כרום עם סיפורי קומיקס ואיורים מרהיבים עליהם אמונים הציירים הנודעים גדי פולק, דוד גולדשמיט – הידוע בכינויו ‘גולד’, ויוני גרשטין. כמו כן מצורפות הלכות והנהגות הנלמדות מהפרשה. מדור ‘הידעת?!’ שמרחיב את האופקים והרבה חידות, והכל מותאם לגילאים השונים שבבית. שבת לכל המשפחה – ספר שכשמו כן הוא, לכל בני המשפחה מקטן ועד גדול שימצאו בו עונג רוחני מגוון ומעניין. סביב כל שבת ופרשת השבוע הנקראת בה מוצעים לכם מתכונים לאחת ממנות השבת, שנותנים לשולחן השבת טעם מיוחד בתוספת המדרשים והציורים מלאי החן. בסוף כל פרשה תמצאו גם ביוגרפיות של גדולי ישראל מכל החוגים המעוטרות בדברי תורתם. 95 עמודים סוחפים ומלאים בהומור ותובנות שרק שבת לכל המשפחה נותן, כריכה קשה. מומלץ מאוד! מתאים כמתנה יחודית!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "שבת לכל המשפחה - שמות"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה