שפתי תפתח

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

הספר “שפתי תפתח” – כיוונים בתפילת שמונה עשרה, מאת המחבר הרב חיים וידל!

 

שפתי תפתח – תפילת שמונה עשרה היא הרבה יותר מתפילה! היא תמצית כל התורה כולה. חז”ל קיימו את הדרכת הנביא לכנסת ישראל: “עשי לך כלי גולה”, והצפינו וקידדו בח”י ברכותיה את ‘הלכות גאולה ומשיח’, שהן עיקר עניינה של התפילה, וכתפוחי זהב במשכיות כסף שיבצו בה את ‘הלכות יסודי התורה’, את יסודות הדעת והאמונות של ישראל והתורה.

 

תפילת שמונה עשרה כולה היא בקשה אחת: גאולת ישראל. ח”י ברכותיה הן ח”י חוליות עמוד השדרה של עם ישראל, שהן הן ח”י פעמי הגאולה.

 

עומדים אנו להתפלל מתוחך גאולת העבר על גאולת העתיד, ומאירה לנו ההבנה שגאולה אחת רצופה היא, שכל תפילות ישראל ותפילותינו בתוכן, אינן רק הצעדים אל שלמותה אלא הבזקיה והתנוצצויותיה, הופעותיה וגלוייה, והן אינן דבר אחר בלתה, והיא אינה אלא בהן. ונמצא שתפילה, כל תפילה, היא גאולה, והגאולה היא התפילה. זהו סוד ‘סמיכת גאולה לתפילה’.

 

לאחר כל ההכנות לתפילה, מוצאים אנו את עצמנו נאלמים דום על סיפה, ולא נותר לנו אלא להתפלל על התפילה: “ה’ שפתיי תפתח”!

 

303 עמודים מרתקים וסוחפים, כריכה קשה.

 

מומלץ מאוד!

מחיר באתר

$17.19

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-1900
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   הספר “שפתי תפתח” – כיוונים בתפילת שמונה עשרה, מאת המחבר הרב חיים וידל!   שפתי תפתח – תפילת שמונה עשרה היא הרבה יותר מתפילה! היא תמצית כל התורה כולה. חז”ל קיימו את הדרכת הנביא לכנסת ישראל: “עשי לך כלי גולה”, והצפינו וקידדו בח”י ברכותיה את ‘הלכות גאולה ומשיח’, שהן עיקר עניינה של התפילה, וכתפוחי זהב במשכיות כסף שיבצו בה את ‘הלכות יסודי התורה’, את יסודות הדעת והאמונות של ישראל והתורה.   תפילת שמונה עשרה כולה היא בקשה אחת: גאולת ישראל. ח”י ברכותיה הן ח”י חוליות עמוד השדרה של עם ישראל, שהן הן ח”י פעמי הגאולה.   עומדים אנו להתפלל מתוחך גאולת העבר על גאולת העתיד, ומאירה לנו ההבנה שגאולה אחת רצופה היא, שכל תפילות ישראל ותפילותינו בתוכן, אינן רק הצעדים אל שלמותה אלא הבזקיה והתנוצצויותיה, הופעותיה וגלוייה, והן אינן דבר אחר בלתה, והיא אינה אלא בהן. ונמצא שתפילה, כל תפילה, היא גאולה, והגאולה היא התפילה. זהו סוד ‘סמיכת גאולה לתפילה’.   לאחר כל ההכנות לתפילה, מוצאים אנו את עצמנו נאלמים דום על סיפה, ולא נותר לנו אלא להתפלל על התפילה: “ה’ שפתיי תפתח”!   303 עמודים מרתקים וסוחפים, כריכה קשה.   מומלץ מאוד!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "שפתי תפתח"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה