תהלים שלי – תהלים מבואר ומאויר לילדי ישראל

חדש על המדף!

 

תהלים ייחודיים ומרהיבים לילדים!

 

תהלים שלי – לראשונה, מוגש ספר התהלים במהדורה מרהיבה לילדים, עם תקציר תכנו של כל פרק, הסבר מילים קשות ובלווית האיורים הנהדרים של שמשון קוטלובסקי למילותיו המרגשות של דוד מלך ישראל זיע”א, המלוות אלפי שנים את עם ישראל והעולם כולו.

 

תהלים שלי – כידוע, תהלים הוא אחד מעשרים וארבעה ספרי התנ”ך, אבל הוא זכה לחיבה מיוחדת בעם ישראל. מזמורי התהלים מבטאים את כל תפילותיו ומשאלותיו של האדם. יהודים בכל הדורות שפכו באמצעותו את ליבם לפני בורא העולם וביקשו את משאלותיהם. לפסוקי התהלים סגולה מיוחדת לעלות למרומים ולהתקבל אצל אבינו שבשמים!

 

מומלץ מאוד! מתאים כמתנה ערכית וייחודית לכל ילד!

מחיר באתר

$12.16

+ -
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 40-1920
תיאור הספר חדש על המדף!   תהלים ייחודיים ומרהיבים לילדים!   תהלים שלי – לראשונה, מוגש ספר התהלים במהדורה מרהיבה לילדים, עם תקציר תכנו של כל פרק, הסבר מילים קשות ובלווית האיורים הנהדרים של שמשון קוטלובסקי למילותיו המרגשות של דוד מלך ישראל זיע”א, המלוות אלפי שנים את עם ישראל והעולם כולו.   תהלים שלי – כידוע, תהלים הוא אחד מעשרים וארבעה ספרי התנ”ך, אבל הוא זכה לחיבה מיוחדת בעם ישראל. מזמורי התהלים מבטאים את כל תפילותיו ומשאלותיו של האדם. יהודים בכל הדורות שפכו באמצעותו את ליבם לפני בורא העולם וביקשו את משאלותיהם. לפסוקי התהלים סגולה מיוחדת לעלות למרומים ולהתקבל אצל אבינו שבשמים!   מומלץ מאוד! מתאים כמתנה ערכית וייחודית לכל ילד!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "תהלים שלי - תהלים מבואר ומאויר לילדי ישראל"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה