תולדות שמשון על פרקי אבות – מבעל הזרע שמשון

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

תולדות שמשון על פרקי אבות – מהדורה מפוארת!

 

תולדות שמשון על פרקי אבות – מהדורה מתוקנת ומפוארת עם אותיות מאירות עיניים בתוספת מראי מקומות, ניקוד, פיסוק, חלוקה לקטעים, פענוח ראשי תיבות, ותרגום מאמרי חז”ל שבארמית ללשון הקודש. מאת רבי שמשון חיים נחמני זיע”א.

 

על הספר: “…ספר תולדות שמשון הבנוי לשם ותהילה לבאר כל משנה ומשנה בפרקי מסכת אבות, וליתן בהן טעם לפי שם התנא האומרו, לשיטתו כמין חומר עם דבריו במקומות אחרים, והכל באופן נאה ומתקבל, ובין בתרי פירושיו משולבים הרבה דרכי מוסר ויושר, ודרך ההתנהגות הרצויה, הצד השווה שבשניהם, שהדברים מאירים ושמחים, כל הרואהו אומר ברקאי…” (מתוך ההקדמה).

 

588 עמודים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$13.03

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-2144
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   תולדות שמשון על פרקי אבות – מהדורה מפוארת!   תולדות שמשון על פרקי אבות – מהדורה מתוקנת ומפוארת עם אותיות מאירות עיניים בתוספת מראי מקומות, ניקוד, פיסוק, חלוקה לקטעים, פענוח ראשי תיבות, ותרגום מאמרי חז”ל שבארמית ללשון הקודש. מאת רבי שמשון חיים נחמני זיע”א.   על הספר: “…ספר תולדות שמשון הבנוי לשם ותהילה לבאר כל משנה ומשנה בפרקי מסכת אבות, וליתן בהן טעם לפי שם התנא האומרו, לשיטתו כמין חומר עם דבריו במקומות אחרים, והכל באופן נאה ומתקבל, ובין בתרי פירושיו משולבים הרבה דרכי מוסר ויושר, ודרך ההתנהגות הרצויה, הצד השווה שבשניהם, שהדברים מאירים ושמחים, כל הרואהו אומר ברקאי…” (מתוך ההקדמה).   588 עמודים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "תולדות שמשון על פרקי אבות - מבעל הזרע שמשון"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה