ליקוטי הש”ס – לרבינו האריז”ל הקדוש עם פירוש פרדס יצחק

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

ליקוטי הש”ס – לרבינו האריז”ל הקדוש עם פירוש פרדס יצחק!

 

ליקוטי הש”ס לרבינו האריז”ל הקדוש עם פירוש פרדס יצחק – המוגש לקורא באותיות מפוארות ומאירות עיניים בתבנית הש”ס עם תוספות רבות וחשובות כמפורט במבוא. כמו כן, ילקוט שינויי נוסחאות, כולל הרבה תיקוני טעויות שהשתרבבו בספר. מסורת הש”ס ותורה אורה השלם. עם פירוש בהיר פרדס יצחק המפלפל ומעיין בדברי האריז”ל בתוספת קושיות ותירוצים מראי מקומות. מאת הרב יצחק בצרי.

 

ליקוטי הש”ס – לרבינו האריז”ל הקדוש עם פירוש פרדס יצחק – תוכן עניינים מפורט המגיש את הנושאים בהם עוסק הספר בתחילתו הכולל: פירוש מאמרי הש”ס, פירוש מאמרי רז”ל, ביאור הפסוקים מהתנ”ך, סדר האותיות שבאצבעות הידיים, סגולות לזכירה לחלום ולשמירה ולי”ח ברכות העמידה, ביאור סוד כתיבת השם, סוד הצפורניים וקציצתן עם כמה סגולות, פירוש האריז”ל לתחילת ספר יצירה, ביאור קצר על ו’ מאמרי רז”ל, סוד צורת האותיות.

 

423 עמודים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$18.25

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 54-1578
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   ליקוטי הש”ס – לרבינו האריז”ל הקדוש עם פירוש פרדס יצחק!   ליקוטי הש”ס לרבינו האריז”ל הקדוש עם פירוש פרדס יצחק – המוגש לקורא באותיות מפוארות ומאירות עיניים בתבנית הש”ס עם תוספות רבות וחשובות כמפורט במבוא. כמו כן, ילקוט שינויי נוסחאות, כולל הרבה תיקוני טעויות שהשתרבבו בספר. מסורת הש”ס ותורה אורה השלם. עם פירוש בהיר פרדס יצחק המפלפל ומעיין בדברי האריז”ל בתוספת קושיות ותירוצים מראי מקומות. מאת הרב יצחק בצרי.   ליקוטי הש”ס – לרבינו האריז”ל הקדוש עם פירוש פרדס יצחק – תוכן עניינים מפורט המגיש את הנושאים בהם עוסק הספר בתחילתו הכולל: פירוש מאמרי הש”ס, פירוש מאמרי רז”ל, ביאור הפסוקים מהתנ”ך, סדר האותיות שבאצבעות הידיים, סגולות לזכירה לחלום ולשמירה ולי”ח ברכות העמידה, ביאור סוד כתיבת השם, סוד הצפורניים וקציצתן עם כמה סגולות, פירוש האריז”ל לתחילת ספר יצירה, ביאור קצר על ו’ מאמרי רז”ל, סוד צורת האותיות.   423 עמודים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "ליקוטי הש"ס - לרבינו האריז"ל הקדוש עם פירוש פרדס יצחק"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה