סיפורי רבי נחמן מברסלב

סיפורי רבי נחמן מברסלב – סיפור מסכת חייו הקדושה של מורנו ורבינו רבי נחמן מברסלב זיע”א, הולדתו, שנותיו הראשונות עת גדל בבית סבו הגדול – רבי ישראל הבעל שם טוב הקדוש זיע”א, בהמשך סיפור התקדשותו והפיכתו לרב של חסידים הצמאים לשמוע את דבר השם ודתו, סיפור עלייתו לארץ הקודש, השגותיו העצומות, סיפורי תורותיו הקדושות, המעשיות שסיפר בחיי חיותו כלה בסיפור פטירתו.

אחת מן הדרכים הקסומות להתדבק בצדיקים אמיתיים, היא לצלול עמוק לתוך סיפורים שובי לב ונפש המקרבים את ליבו של הקורא אל תוך עולמות גדושים ביראת שמים טהורה, מסירות נפש ואהבת הבורא יתברך שמו – סיפורים המלהיבים את הקורא לעבודת השם, מעוררי השראה ומלהיבים את הלהבה הבוערת בלב.

ועל כך אמר רבי נחמן מברסלב בלשונו הצחה: “על ידי סיפורי מעשיות מצדיקים מתעורר ונתלהב הלב בהתעוררות גדול להשם יתברך בחשק נמרץ מאוד, וכמה צדיקים גדולים ונוראים מאוד סיפרו שעיקר ההתעוררות שלהם להשם יתברך היה על ידי סיפורי צדיקים”.

בכוחו של ספר זה להקיץ נרדמים, להשקות אילנות יבשים ולסמוך לכל הנופלים – ולחזקם, לעודדם ולקשטם בכל מיני חן, יופי ותפארת!

448 עמודים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$12.96

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 7-4247
תיאור הספר סיפורי רבי נחמן מברסלב – סיפור מסכת חייו הקדושה של מורנו ורבינו רבי נחמן מברסלב זיע”א, הולדתו, שנותיו הראשונות עת גדל בבית סבו הגדול – רבי ישראל הבעל שם טוב הקדוש זיע”א, בהמשך סיפור התקדשותו והפיכתו לרב של חסידים הצמאים לשמוע את דבר השם ודתו, סיפור עלייתו לארץ הקודש, השגותיו העצומות, סיפורי תורותיו הקדושות, המעשיות שסיפר בחיי חיותו כלה בסיפור פטירתו. אחת מן הדרכים הקסומות להתדבק בצדיקים אמיתיים, היא לצלול עמוק לתוך סיפורים שובי לב ונפש המקרבים את ליבו של הקורא אל תוך עולמות גדושים ביראת שמים טהורה, מסירות נפש ואהבת הבורא יתברך שמו – סיפורים המלהיבים את הקורא לעבודת השם, מעוררי השראה ומלהיבים את הלהבה הבוערת בלב. ועל כך אמר רבי נחמן מברסלב בלשונו הצחה: “על ידי סיפורי מעשיות מצדיקים מתעורר ונתלהב הלב בהתעוררות גדול להשם יתברך בחשק נמרץ מאוד, וכמה צדיקים גדולים ונוראים מאוד סיפרו שעיקר ההתעוררות שלהם להשם יתברך היה על ידי סיפורי צדיקים”. בכוחו של ספר זה להקיץ נרדמים, להשקות אילנות יבשים ולסמוך לכל הנופלים – ולחזקם, לעודדם ולקשטם בכל מיני חן, יופי ותפארת! 448 עמודים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "סיפורי רבי נחמן מברסלב"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה