שבטים

הארץ על מה עומדת?

על שניים עשר עמודים,

שנאמר: “יצב גבולות עמים למספר בני ישראל” (חגיגה יב, ב).

 

שבטים – שערים לעבודת אלוהים – ספר המתבסס על הטענה שבקשת אלוקים וקריאה בשמו אינן רק עיסוק תיאורטי במושג מופשט, אלא הזמנה והזדמנות למפגש חי, נוכח, מרגש ומפעים. מפגש זה עשוי להתרחש בחלקים וברבדים שונים של המציאות – בחוויות הטבע, בכיסופים, בשיחה שקטה, בשירה, בחכמה ועוד. אך המשותף לכל הרבדים הללו הוא שאין בהם עיסוק הגיוני בלבד אודות קיומו של אלוקים, אלא תחושה של נוכחות קרובה העולה מהשתתפותו הפעילה של האדם בהם. השוני בין בני אדם הוא תוצאה של השתתפות פעילה זו, ושאלת המפתח לבירור הזהות היא אם כן – היכן אלוקים נוכח בחייך?

 

שבטים – שערים לעבודת אלוהים – ספר ייחודי מאת המחבר הרב עוז דוד בלומן, המבקש להציע לקורא שפה חילופית לתיאור השוני בין הזהויות האנושיות המרכיבות את החברה הישראלית, שפה שנעה בין הציר שבין הריאלי והמטפיזי, התנכ”י וההגותי, ואשר מתבוננת באופן שבו מתייצב האדם נוכח האלוקים.

 

מומלץ מאוד!

 

342 עמודים מרתקים וסוחפים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$14.54

+ -
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-1843
תיאור הספר הארץ על מה עומדת? על שניים עשר עמודים, שנאמר: “יצב גבולות עמים למספר בני ישראל” (חגיגה יב, ב).   שבטים – שערים לעבודת אלוהים – ספר המתבסס על הטענה שבקשת אלוקים וקריאה בשמו אינן רק עיסוק תיאורטי במושג מופשט, אלא הזמנה והזדמנות למפגש חי, נוכח, מרגש ומפעים. מפגש זה עשוי להתרחש בחלקים וברבדים שונים של המציאות – בחוויות הטבע, בכיסופים, בשיחה שקטה, בשירה, בחכמה ועוד. אך המשותף לכל הרבדים הללו הוא שאין בהם עיסוק הגיוני בלבד אודות קיומו של אלוקים, אלא תחושה של נוכחות קרובה העולה מהשתתפותו הפעילה של האדם בהם. השוני בין בני אדם הוא תוצאה של השתתפות פעילה זו, ושאלת המפתח לבירור הזהות היא אם כן – היכן אלוקים נוכח בחייך?   שבטים – שערים לעבודת אלוהים – ספר ייחודי מאת המחבר הרב עוז דוד בלומן, המבקש להציע לקורא שפה חילופית לתיאור השוני בין הזהויות האנושיות המרכיבות את החברה הישראלית, שפה שנעה בין הציר שבין הריאלי והמטפיזי, התנכ”י וההגותי, ואשר מתבוננת באופן שבו מתייצב האדם נוכח האלוקים.   מומלץ מאוד!   342 עמודים מרתקים וסוחפים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "שבטים"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה