סידור מנחה וערבית – עם פירוש לב שלום של הרב שלום ארוש

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

סידור מנחה ומעריב עם פירוש “לב שלום” מאת הרב שלום ארוש!

 

סידור מנחה ומעריב עם פירוש “לב שלום” – סידור נפלא גרסת כיס ותיק עם תפילת מנחה ומעריב ופירושים נפלאים – לב שלום מאת הרב שלום ארוש, עם כוונות מיוחדות ונפלאות להפוך את התפילה לחלק בלתי נפרד מהלב של המתפלל. נוסח ספרד.

 

סידור מנחה ומעריב עם פירוש “לב שלום” – זה ידוע, שעיקר הקשר של היהודי עם בוראו הוא על ידי התפילה, כמו שאומר רבי נחמן מברסלב זיע”א (ליקוטי מוהר”ן, פ”ד): “דע, שעיקר התחברות ודבקות להשם יתברך הוא על ידי התפילה… כי תפילה היא מלכות, כמו שכתוב (תהלים ק”ט): “ואני תפילה”, ותפילה – לשון התחברות, כמו שכתוב (בראשית ל): “נפתולי א-לוקים נפתלתי”, ותרגומו: לשון התחברות”.

 

קריאת התפילה לבדה ללא כוונה והבנה אינה מספיקה להתקשר ולהתחבר עם הקב”ה, כמו שאמרו חז”ל “תפילה ללא כוונה כגוף בלא נשמה”. לכן הרב שלום ארוש שם ליבו והביא בפני המתפלל את הסידור המיוחד הזה עם פירוש “לב שלום”, “שיצא מתוך ליבי, מתוך מחשבה ועבודה עמוקה של שנים במהות ופירוש התפילה. בשפה קלה וברורה השווה לכל נפש”! (מתוך דברי המחבר בהקדמה).

 

מומלץ מאוד!

 

גרסת כיס ותיק, מתאים גם לנסיעות, 234 עמודים כריכה רכה.

מחיר באתר

$3.97

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 40-2047
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   סידור מנחה ומעריב עם פירוש “לב שלום” מאת הרב שלום ארוש!   סידור מנחה ומעריב עם פירוש “לב שלום” – סידור נפלא גרסת כיס ותיק עם תפילת מנחה ומעריב ופירושים נפלאים – לב שלום מאת הרב שלום ארוש, עם כוונות מיוחדות ונפלאות להפוך את התפילה לחלק בלתי נפרד מהלב של המתפלל. נוסח ספרד.   סידור מנחה ומעריב עם פירוש “לב שלום” – זה ידוע, שעיקר הקשר של היהודי עם בוראו הוא על ידי התפילה, כמו שאומר רבי נחמן מברסלב זיע”א (ליקוטי מוהר”ן, פ”ד): “דע, שעיקר התחברות ודבקות להשם יתברך הוא על ידי התפילה… כי תפילה היא מלכות, כמו שכתוב (תהלים ק”ט): “ואני תפילה”, ותפילה – לשון התחברות, כמו שכתוב (בראשית ל): “נפתולי א-לוקים נפתלתי”, ותרגומו: לשון התחברות”.   קריאת התפילה לבדה ללא כוונה והבנה אינה מספיקה להתקשר ולהתחבר עם הקב”ה, כמו שאמרו חז”ל “תפילה ללא כוונה כגוף בלא נשמה”. לכן הרב שלום ארוש שם ליבו והביא בפני המתפלל את הסידור המיוחד הזה עם פירוש “לב שלום”, “שיצא מתוך ליבי, מתוך מחשבה ועבודה עמוקה של שנים במהות ופירוש התפילה. בשפה קלה וברורה השווה לכל נפש”! (מתוך דברי המחבר בהקדמה).   מומלץ מאוד!   גרסת כיס ותיק, מתאים גם לנסיעות, 234 עמודים כריכה רכה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "סידור מנחה וערבית - עם פירוש לב שלום של הרב שלום ארוש"?

האימייל לא יוצג באתר.

על המחבר

הרב שלום ארוש

הרב שלום ארוש

More titles from this Author
More titles from this Author

פריטים

  • עורך: הרב שלום ארוש
שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה