המהפך 4 – הרב זמיר כהן

המדע מגלה את עצמו בתורה!

ספר ייחודי ומרתק – המהפך 4 – החלק הרביעי בסדרה המרתקת של הרב זמיר כהן!

המהפך 4 – הכרך הרביעי והאחרון בסדרת ספרי “המהפך” מאת המחבר הרב זמיר כהן, המאגד בתוכו גילויים מדעיים בנושאים חדשים ומרתקים שנחשפו בזמננו, בהקבלה למופיע בתורת ישראל. חלקם מעשירים את הקורא בידע ומחזקים את רוחו ואמונתו, וחלם תורמים תרומה של ממש לחיים מאוזנים ובריאים. למשל, השפעת הצבעים על ריפוי גוף ונפש האדם, פסיכולוגיה יהודית, הברית והבריאות, הדינמיות הקיימת במוח והשפעתה על מערכת הזיכרון האנושי, הדי-אן-איי והכרומוזומים בתורת הקבלה, מידע זאולוגי מרשים בתורת ישראל ועוד.

המהפך 4 – עיון בפרקי הספר מעניק תשובות ברורות לסתירות לכאורה בין התורה למדע, וחושף את העובדה כי תגליות מדעיות חשובות היו ידועות לחכמי ישראל מהתורה שבכתב ושבעל פה, אלפי שנים קודם שנתגלו לאנשי המחקר. בנוסף, אנשי מדע והוגי דעות ידועים שהטביעו את חותמם על האנושות הכריזו במפורש כי התנ”ך הוא שהעניק להם את ההשראה לרעיוניהם הייחודיים, ואפילו פרויד, כך מתברר, שאב את רעיונותיו המהפכניים מתורת הקבלה היהודית, כמוכח בפרקי הספר!

המהפך 4 – כולל אינדקס מפורט לארבעת כרכי הספר. הספר מוגש על דפים צבעוניים בליווי תמונות מרהיבות.

מחיר באתר

$26.18

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 44-1736
תיאור הספר המדע מגלה את עצמו בתורה! ספר ייחודי ומרתק – המהפך 4 – החלק הרביעי בסדרה המרתקת של הרב זמיר כהן! המהפך 4 – הכרך הרביעי והאחרון בסדרת ספרי “המהפך” מאת המחבר הרב זמיר כהן, המאגד בתוכו גילויים מדעיים בנושאים חדשים ומרתקים שנחשפו בזמננו, בהקבלה למופיע בתורת ישראל. חלקם מעשירים את הקורא בידע ומחזקים את רוחו ואמונתו, וחלם תורמים תרומה של ממש לחיים מאוזנים ובריאים. למשל, השפעת הצבעים על ריפוי גוף ונפש האדם, פסיכולוגיה יהודית, הברית והבריאות, הדינמיות הקיימת במוח והשפעתה על מערכת הזיכרון האנושי, הדי-אן-איי והכרומוזומים בתורת הקבלה, מידע זאולוגי מרשים בתורת ישראל ועוד. המהפך 4 – עיון בפרקי הספר מעניק תשובות ברורות לסתירות לכאורה בין התורה למדע, וחושף את העובדה כי תגליות מדעיות חשובות היו ידועות לחכמי ישראל מהתורה שבכתב ושבעל פה, אלפי שנים קודם שנתגלו לאנשי המחקר. בנוסף, אנשי מדע והוגי דעות ידועים שהטביעו את חותמם על האנושות הכריזו במפורש כי התנ”ך הוא שהעניק להם את ההשראה לרעיוניהם הייחודיים, ואפילו פרויד, כך מתברר, שאב את רעיונותיו המהפכניים מתורת הקבלה היהודית, כמוכח בפרקי הספר! המהפך 4 – כולל אינדקס מפורט לארבעת כרכי הספר. הספר מוגש על דפים צבעוניים בליווי תמונות מרהיבות.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "המהפך 4 - הרב זמיר כהן"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה