לרדת למעלה – הרב משה קוסטה

“כדי לאפשר לטוב שבי לקבל משמעות בתוך שטף החיים, יש צורך ללמוד ולרכוש כלים” (משה קוסטה, המחבר).

 

לרדת למעלה – ספר לתיקון המידות ושלום בית, פותח צוהר ומלמד יסודות חשובים בהתקדמות בבניין האישיות ובשלום בית אמיתי, מאת המחבר הרב משה קוסטה.

 

לרדת למעלה – נדמה לנו שיש דברים טבעיים שלא צריך לעבוד עליהם, אך ההיפך הוא הנכון! כדי לאפשר לטוב שבי לקבל משמעות בתוך שטף החיים, יש צורך ללמוד ולרכוש כלים. ספר זה נועד לפתוח צוהר לעולם המידות ולשלום בית אמיתי מתוך ניסיון רבה שנים של המחבר, תוצאה של עבודה פנימית ושל עבודתו עם בני נוער.

 

“על ידי למידה והתמדה בעבודה חשובה זו, נצליח לקבל משמעות חדשה בחיינו ביחס לעצמנו ולזולתנו עד כדי הגעה אל פסגת עבודת המידות, שהיא קשר הנישואים” (המחבר).

 

“להיות אדם טוב זו לא סיסמה. לפני זמן מה סיפר לי חבר שעבדו עליו. אמרו לו שהרכב שהוא קנה הוא יד שנייה, ואז הוא גילה שהוא יד רביעית ושישנן הרבה תקלות שהמוכר הסתיר ממנו. האם כשימכור את רכבו הוא יצטרך לרמות כקודמו? האם זו צריכה להיות הדרך בעולמנו? האם משתלם להיות אדם טוב בעולמנו? להיות אדם טוב זהו ערך בפני עצמו! ישנה בחירה חופשית – האם לזרום בזרם הכללי ולחיות חיי נוחות והנאה, או לחיות חיים עם ערכים. מה ינהל אותי? אנו מצויים בקונפליקט זה כל הזמן!…” (דברי המחבר).

 

179 עמודים מרתקים, סוחפים, מלאים כלים ותובנות! לספר מצורפת טבלת ארבעים יום לעבודה על כל מידה שנבחר. כריכה רכה.

מחיר באתר

$15.87

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 39-7210
תיאור הספר “כדי לאפשר לטוב שבי לקבל משמעות בתוך שטף החיים, יש צורך ללמוד ולרכוש כלים” (משה קוסטה, המחבר).   לרדת למעלה – ספר לתיקון המידות ושלום בית, פותח צוהר ומלמד יסודות חשובים בהתקדמות בבניין האישיות ובשלום בית אמיתי, מאת המחבר הרב משה קוסטה.   לרדת למעלה – נדמה לנו שיש דברים טבעיים שלא צריך לעבוד עליהם, אך ההיפך הוא הנכון! כדי לאפשר לטוב שבי לקבל משמעות בתוך שטף החיים, יש צורך ללמוד ולרכוש כלים. ספר זה נועד לפתוח צוהר לעולם המידות ולשלום בית אמיתי מתוך ניסיון רבה שנים של המחבר, תוצאה של עבודה פנימית ושל עבודתו עם בני נוער.   “על ידי למידה והתמדה בעבודה חשובה זו, נצליח לקבל משמעות חדשה בחיינו ביחס לעצמנו ולזולתנו עד כדי הגעה אל פסגת עבודת המידות, שהיא קשר הנישואים” (המחבר).   “להיות אדם טוב זו לא סיסמה. לפני זמן מה סיפר לי חבר שעבדו עליו. אמרו לו שהרכב שהוא קנה הוא יד שנייה, ואז הוא גילה שהוא יד רביעית ושישנן הרבה תקלות שהמוכר הסתיר ממנו. האם כשימכור את רכבו הוא יצטרך לרמות כקודמו? האם זו צריכה להיות הדרך בעולמנו? האם משתלם להיות אדם טוב בעולמנו? להיות אדם טוב זהו ערך בפני עצמו! ישנה בחירה חופשית – האם לזרום בזרם הכללי ולחיות חיי נוחות והנאה, או לחיות חיים עם ערכים. מה ינהל אותי? אנו מצויים בקונפליקט זה כל הזמן!…” (דברי המחבר).   179 עמודים מרתקים, סוחפים, מלאים כלים ותובנות! לספר מצורפת טבלת ארבעים יום לעבודה על כל מידה שנבחר. כריכה רכה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "לרדת למעלה - הרב משה קוסטה"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה