אוצר אישי התנ”ך – הרב יש”י חסידה

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

 

הספר אוצר אישי התנ”ך מאת יש”י חסידה מגיש אנציקלופדיה שימושית המציגה את כל האישים הנזכרים בתנ”ך ואשר נזכרו בספרות התלמודית והמדרשית, ערוכים בסדר אלפביתי, ובתוך הערך- גם על פי נושאים.

 

[מתוך הקדמת הרב ישראל יצחק (יש”י) חסידה]

 

“ואמנם אנו מוצאים בספרות התלמודית מדרשית פרטים רבי עניין על תולדות חייהם של אנשי הדורות הקודמים ששמותיהם נזכרו במקרא פרטים שהוציאו חז”ל מן הכתובים, ופרטים שקיבלו במסורת איש מפי איש. ברם הללו מפוזרים על פני שבעה ימים של ספרותינו הרחבה והענפה ולא עוד אלא שהם מפורדים ומפוצלים לחלקים ולחלקיקים ולא תתגלה לפנינו מסכת דמותו של האיש ומסכת חייו אלא לאחר שנרכז את כל הפרטים המרובים במקום אחד ונערוך אותם בסדר נאות. זאת הצבתי לי למטרה בשעה שניגשתי אל המלאכה הקשה לאסוף את כל החומר התולדתי שהושקע בשני התלמודים ובמדרשים הרבים הקטנים עם הגדולים ולסדרו כיד ה’ הטובה עלי”.

מחיר באתר

$21.15

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: uk-441888
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!     הספר אוצר אישי התנ”ך מאת יש”י חסידה מגיש אנציקלופדיה שימושית המציגה את כל האישים הנזכרים בתנ”ך ואשר נזכרו בספרות התלמודית והמדרשית, ערוכים בסדר אלפביתי, ובתוך הערך- גם על פי נושאים.   [מתוך הקדמת הרב ישראל יצחק (יש”י) חסידה]   “ואמנם אנו מוצאים בספרות התלמודית מדרשית פרטים רבי עניין על תולדות חייהם של אנשי הדורות הקודמים ששמותיהם נזכרו במקרא פרטים שהוציאו חז”ל מן הכתובים, ופרטים שקיבלו במסורת איש מפי איש. ברם הללו מפוזרים על פני שבעה ימים של ספרותינו הרחבה והענפה ולא עוד אלא שהם מפורדים ומפוצלים לחלקים ולחלקיקים ולא תתגלה לפנינו מסכת דמותו של האיש ומסכת חייו אלא לאחר שנרכז את כל הפרטים המרובים במקום אחד ונערוך אותם בסדר נאות. זאת הצבתי לי למטרה בשעה שניגשתי אל המלאכה הקשה לאסוף את כל החומר התולדתי שהושקע בשני התלמודים ובמדרשים הרבים הקטנים עם הגדולים ולסדרו כיד ה’ הטובה עלי”.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "אוצר אישי התנ"ך - הרב יש"י חסידה"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה