כתבי הסבא מקלם, חנוכה ופורים

“אשרי מי ששומר החומר בצורתו. וזה תכלית המוסר!….”

“והנה, אין יותר צער גדול לאדם, ממה שהוא אסור בעבותות
וחבלים, על כן האדם הלומד מוסר, אך אינו “בעל” מוסר, אף כי לפעמים
יאסור רצונו בחבלי היראה, ולפעמים ינתק החבלים, כי צער גדול הוא,
אחרי כי אינו עדיין אדון על רצונותיו, מה שאין כן בעל מוסר נקרא מי
שהוא אדון ובעל על רצונותיו, הרי הוא כמו בעולם הבא, אשר בכל שעה ושעה
הוא אדון על הבית שלו, על כל רצונותיו, לאסור אותם בחבלי היראה…”

כתבי הסבא מקלם – דברי חכמה ומוסר של הגאון הגדול והקדוש רבי שמחה זיסל זיוו (ברוידא) הסבא מקלם, המלוקטים מתוך מאמריו וכתביו ומכתבי גדולי תלמידיו בנושאים חנוכה ופורים.

כתבי הסבא מקלם – המעיין יוכל למצוא בספר זה נושאים מרתקים רבים על ימי החנוכה, הדלקת השמן, פרסומי ניסא, נס נגלה של חנוכה, ימי השובבי”ם, פרשת זכור, הגורם קלקול לרבים, המידות על פי התורה, מאמרי וענייני ימי הפורים, קיימו וקיבלו, אמונת חכמים, גדולה הסרת טבעת – חכמת הציור, ועוד נושאים רבים ומגוונים, מרתקים וסוחפים שהרב הקדוש נגע בהם בחכמתו הנפלאה.

213 עמודים, כריכה קשה.

מומלץ מאוד!

מחיר באתר

$10.31

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 35-1678
תיאור הספר “אשרי מי ששומר החומר בצורתו. וזה תכלית המוסר!….” “והנה, אין יותר צער גדול לאדם, ממה שהוא אסור בעבותות וחבלים, על כן האדם הלומד מוסר, אך אינו “בעל” מוסר, אף כי לפעמים יאסור רצונו בחבלי היראה, ולפעמים ינתק החבלים, כי צער גדול הוא, אחרי כי אינו עדיין אדון על רצונותיו, מה שאין כן בעל מוסר נקרא מי שהוא אדון ובעל על רצונותיו, הרי הוא כמו בעולם הבא, אשר בכל שעה ושעה הוא אדון על הבית שלו, על כל רצונותיו, לאסור אותם בחבלי היראה…” כתבי הסבא מקלם – דברי חכמה ומוסר של הגאון הגדול והקדוש רבי שמחה זיסל זיוו (ברוידא) הסבא מקלם, המלוקטים מתוך מאמריו וכתביו ומכתבי גדולי תלמידיו בנושאים חנוכה ופורים. כתבי הסבא מקלם – המעיין יוכל למצוא בספר זה נושאים מרתקים רבים על ימי החנוכה, הדלקת השמן, פרסומי ניסא, נס נגלה של חנוכה, ימי השובבי”ם, פרשת זכור, הגורם קלקול לרבים, המידות על פי התורה, מאמרי וענייני ימי הפורים, קיימו וקיבלו, אמונת חכמים, גדולה הסרת טבעת – חכמת הציור, ועוד נושאים רבים ומגוונים, מרתקים וסוחפים שהרב הקדוש נגע בהם בחכמתו הנפלאה. 213 עמודים, כריכה קשה. מומלץ מאוד!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "כתבי הסבא מקלם, חנוכה ופורים"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה