אבות לדור חלק ב’ – הרב ישראל מאיר לאו

"עקביא בן מהללאל אומר, הסתכל בשלושה דברים, ואין אתה בא לידי עבירה – דע מאין באת, ולאן אתה הולך, ולפני מי אתה עתיד ליתן דין וחשבון!"

 

אבות לדור – מן המפורסמות הוא ש"דרך ארץ קדמה לתורה". רעיןו זה מלמדנו שהתנהגות נאותה, כבוד לכל אדם באשר הוא אדם ומוסריות בסיסית הם תנאים הכרחיים לקבלת התורה. הם המסר שעליו ניתן לבנות קומות נוספות של שאר רוח, ולמעשה הם אינם רק תנאים מקדימים לקבלת התורה, אלא הם התורה עצמה, שכל עניינה לצרוף ולזקק את האדם ואת החברה.

 

ברוח זו כתובה מסכת אבות, אוסף דברי המוסר והחכמה היהודי המפורסם ביותר. במסכת אבות ניתן למצוא את שורשיו של כל רעיון מוסרי המובא בכתביה השונים של המסורת היהודית. לפיכך, עיון במסכת זו דומה ללימוד יסודות המחשבה המוסרית היהודית לדורותיה, לימוד שלא נס לחו גם לאחר אלפי שנים.

 

אבות לדור – הוא יצירה מקיפה על מסכות אבות, פרי עטו של הרב ישראל מאיר לאו, הידוע בדרכו הייחודית ומאירת הפנים. בספר זה הרב לאו צולל אל עומקה של היצירה היהודית, פורש את השקפת עולמם העשירה של חכמינו, מאיר את דיוקנו של האדם הישר ומשיא עצות לחיים. זהו ספר על עצמיות האדם, על חברה מתוקנת ועל עולמם של חכמים שחזונם ממשיך להדהד עד ימינו.

 

חובה בכל בית! מומלץ מאוד! 511 עמודים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$19.04

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 54-1533
תיאור הספר "עקביא בן מהללאל אומר, הסתכל בשלושה דברים, ואין אתה בא לידי עבירה – דע מאין באת, ולאן אתה הולך, ולפני מי אתה עתיד ליתן דין וחשבון!"   אבות לדור – מן המפורסמות הוא ש"דרך ארץ קדמה לתורה". רעיןו זה מלמדנו שהתנהגות נאותה, כבוד לכל אדם באשר הוא אדם ומוסריות בסיסית הם תנאים הכרחיים לקבלת התורה. הם המסר שעליו ניתן לבנות קומות נוספות של שאר רוח, ולמעשה הם אינם רק תנאים מקדימים לקבלת התורה, אלא הם התורה עצמה, שכל עניינה לצרוף ולזקק את האדם ואת החברה.   ברוח זו כתובה מסכת אבות, אוסף דברי המוסר והחכמה היהודי המפורסם ביותר. במסכת אבות ניתן למצוא את שורשיו של כל רעיון מוסרי המובא בכתביה השונים של המסורת היהודית. לפיכך, עיון במסכת זו דומה ללימוד יסודות המחשבה המוסרית היהודית לדורותיה, לימוד שלא נס לחו גם לאחר אלפי שנים.   אבות לדור – הוא יצירה מקיפה על מסכות אבות, פרי עטו של הרב ישראל מאיר לאו, הידוע בדרכו הייחודית ומאירת הפנים. בספר זה הרב לאו צולל אל עומקה של היצירה היהודית, פורש את השקפת עולמם העשירה של חכמינו, מאיר את דיוקנו של האדם הישר ומשיא עצות לחיים. זהו ספר על עצמיות האדם, על חברה מתוקנת ועל עולמם של חכמים שחזונם ממשיך להדהד עד ימינו.   חובה בכל בית! מומלץ מאוד! 511 עמודים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "אבות לדור חלק ב' - הרב ישראל מאיר לאו"?

האימייל לא יוצג באתר.

על המחבר

הרב ישראל מאיר לאו

More titles from this Author
More titles from this Author

פריטים

  • עורך: הרב ישראל מאיר לאו
שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה