אוצר השבת – עם זמירות שבת – המוהרא”ש

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

אוצר השבת – עם זמירות שבת וסדר קידוש והבדלה – המוהרא"ש!

 

אוצר השבת – ספר ייחודי המאגד מאמרים נפלאים וליקוטים וקונטרסים מחזקים ומעוררים על יקרת, מעלת וגדולת השבת, כיצד לשמור את השבת, הברכה והשפע המושפעים על האדם, ההצלחה והפרנסה בשפע, השמירה מכל רע וההיכללות באינסוף  ברוך הוא, על פי משנתו ותורתו של רבי נחמן מברסלב ותלמידו המובהק רבי נתן, מאת הרב אליעזר שלמה שיק המוהרא"ש זצ"ל. עם זמירות שבת וסדר קידוש והבדלה ותיקון הכללי!

 

לספר תוכן עניינים מפורט המאגד מגוון נושאים – אור השבת, ברכת השבת, גדולת השבת, נרות שבת, עונג שבת, שמחת שבת, מכתבים לגרים על מעלת השבת, מכתבים לנשים על מעלת השבת, שאלות ותשובות על מעלת השבת, סדר ליל שבת – נוסח ספרד, סדר ליל שבת – עדות המזרח, קידוש, זמירות, תפילה למוצאי שבת ועוד.

 

346 עמודים, כריכה רכה.

מחיר באתר

$6.65

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 35-1817
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   אוצר השבת – עם זמירות שבת וסדר קידוש והבדלה – המוהרא"ש!   אוצר השבת – ספר ייחודי המאגד מאמרים נפלאים וליקוטים וקונטרסים מחזקים ומעוררים על יקרת, מעלת וגדולת השבת, כיצד לשמור את השבת, הברכה והשפע המושפעים על האדם, ההצלחה והפרנסה בשפע, השמירה מכל רע וההיכללות באינסוף  ברוך הוא, על פי משנתו ותורתו של רבי נחמן מברסלב ותלמידו המובהק רבי נתן, מאת הרב אליעזר שלמה שיק המוהרא"ש זצ"ל. עם זמירות שבת וסדר קידוש והבדלה ותיקון הכללי!   לספר תוכן עניינים מפורט המאגד מגוון נושאים – אור השבת, ברכת השבת, גדולת השבת, נרות שבת, עונג שבת, שמחת שבת, מכתבים לגרים על מעלת השבת, מכתבים לנשים על מעלת השבת, שאלות ותשובות על מעלת השבת, סדר ליל שבת – נוסח ספרד, סדר ליל שבת – עדות המזרח, קידוש, זמירות, תפילה למוצאי שבת ועוד.   346 עמודים, כריכה רכה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "אוצר השבת - עם זמירות שבת - המוהרא"ש"?

האימייל לא יוצג באתר.

על המחבר

הרב שלמה שיק

More titles from this Author
More titles from this Author

פריטים

  • עורך: הרב שלמה שיק
שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה