הגדה של פסח – טללי אורות

כל המרבה לספר ביציאת מצרים הרי זה משובח!

טבע הוא באדם, אם עובר עליו מאורע יוצא דופן, בפרט אם ניצל מסכנה, לספר את שאירע לו ואיך ניצל – להיות "הולך ומספר" מתוך סערת הרגשות הנפלאות שעברו עליו. כך הוא הדבר בהגדה, לראות את עצמו כאילו יצא ממצרים ולהרבות בשבח הניסים והנפלאות.

ומה נשתנה הלילה הזה מכל הלילות? שאת הלילה הזה מספרים על ההגדה של "טללי אורות" המבוארת, עם דברי רבותינו לאורך כל הדורות.

"טללי אורות" – מבחר ביאורים, חידושים ופנינים על ההגדה של פסח, מטמונים הרמוזים בפסוקים ובתיבותיהם, ואיך והיכן נרמזו ונצפנו בדרשות חז"ל כולן בתורה עצמה.

"טללי אורות" –  הגדה של פסח הכוללת לקט הלכות מפורט על פי פסקי בעל "המשנה ברורה", ערוך בלשון צח, ומסודר כל דבר על מקומו.

"טללי אורות" – הגדה של פסח שליקט הרב יששכר דוב רובין שליט"א בכריכה קשה, חום-בורדו עם עיטורי זהב, 446 עמודים.

מחיר באתר

$11.17

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 35-1607
תיאור הספר כל המרבה לספר ביציאת מצרים הרי זה משובח! טבע הוא באדם, אם עובר עליו מאורע יוצא דופן, בפרט אם ניצל מסכנה, לספר את שאירע לו ואיך ניצל – להיות "הולך ומספר" מתוך סערת הרגשות הנפלאות שעברו עליו. כך הוא הדבר בהגדה, לראות את עצמו כאילו יצא ממצרים ולהרבות בשבח הניסים והנפלאות. ומה נשתנה הלילה הזה מכל הלילות? שאת הלילה הזה מספרים על ההגדה של "טללי אורות" המבוארת, עם דברי רבותינו לאורך כל הדורות. "טללי אורות" – מבחר ביאורים, חידושים ופנינים על ההגדה של פסח, מטמונים הרמוזים בפסוקים ובתיבותיהם, ואיך והיכן נרמזו ונצפנו בדרשות חז"ל כולן בתורה עצמה. "טללי אורות" –  הגדה של פסח הכוללת לקט הלכות מפורט על פי פסקי בעל "המשנה ברורה", ערוך בלשון צח, ומסודר כל דבר על מקומו. "טללי אורות" – הגדה של פסח שליקט הרב יששכר דוב רובין שליט"א בכריכה קשה, חום-בורדו עם עיטורי זהב, 446 עמודים.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "הגדה של פסח - טללי אורות"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה